5 października 2018

Karteczka imieninowa

Każdego dnia od pewnego czasu mam w ręce szydełko.
To może trącić uzależnieniem...
mam nadzieję, że zdrowym.

Ale dziś chciałabym przedstawić kartkę, jaką zrobiłam na imieniny;



Najbardziej zewnętrzna warstwa (koło)  jest osadzona na kosteczkach dystansowych,
wystaje spod koła troszkę gazy i sznurek, co bardzo słabo widać na zdjęciu.

Ale... karteczka się spodobała,
przepraszam się więc z papierem i coś wkrótce nowego wykleję w przerwie szydełkowania.

Solenizantkom z początku października przesyłam najlepsze życzenia
i kwiaty;


Pozdrawiam, słonecznego weekendu życzę i do kolejnego napisania:))


12 komentarzy:

  1. Cudna, cudna karteczka!!! A ja tęsknię do szydełka, ale na razie czasu na nie brakuje. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka Alinko, jest taka delikatna, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, gustowna karteczka.
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest śliczna, a najważniejsze, że zrobiona prosto z serca :). Alinko takie szydełkowe uzależnienie jest zapewne zdrowe i jego efektem są wspaniałe prace :)). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, delikatna karteczka. Wszechstronna jesteś Alinko:)
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, delikatna kartka. A takie uzależnienie o jakim Ty Alinko piszesz to ja chcę mieć na okrągło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopracowana w każdym calu - piękna!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń