14 września 2019

Koralikowa biżuteria na jesień

Dla mnie kolory jesieni to nie tylko brązy, przydymione zielenie,
pomarańcze i żółcie, ale także wrzosy i stłumione fiolety.

I właśnie w takim stłumionym, troszkę benzynowym fiolecie 
wykonałam koralikowe sznury szydełkowe.
Spodobały się więc przedstawiam oficjalnie na blogu:




Biżuterię sfotografowałam w towarzystwie zasuszonej lawendy, 
która podkreśla fioletowy kolor naszyjnika i bransoletki.

Stwierdzam nieskromnie, że mnie się ten komplet podoba, obdarowanej również.
A Wam?

Żegnam się dziś z wielkim podziękowaniem za Wasze komentarze dotyczące mojego szalika.
Moje słowa, że to taki niewypał, to nie była kokieteria.
Uważam, że ten rodzaj włóczki lepiej wygląda w chustach, 
bo cieniowania kolorystyczne są węższe i ciekawiej się prezentują.
Ale dzięki bardzo ciepłemu przyjęciu chyba zmienię zdanie 😊👍

Pozdrawiam serdecznie, do kolejnego napisania
Alina



27 komentarzy:

  1. Śliczny komplet! Mnie też zachwyca :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi, widzisz, dobrze, że zmienisz zdanie. Komplet jest cudowny, ten kolor ach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zawsze robisz te konkrety Alinko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny bardzo elegancki komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny komplet i na pewno podkreśli urodę obdarowanej, a i do wielu stylizacji będzie pasował. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały komplet!Nie jestem fanką fioletów, ale ten, jak piszesz benzynowy fiolet jest piękny.
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna biżuteria , lawenda kojarzy się z Francja a Francja z elegancją. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Alinko, zauroczył mnie ten komplet, wyglądający jakby powstał z drobniutkich kwiatuszków wrzosu. Idealna wrześniowa biżuteria.
    Uściski niedzielne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fiolety lubię a tu dodatkowo piękne wykonanie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplet a ten fiolecik jest taki stonowany i akurat pasuje do zbliżającej się pory roku.
    Pozdrowienia przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Alinko, cudowny komplet!! Piękny fiolet, przeplatany innymi barwami! Mnie jesień również kojarzy się z fioletem, bo to kolor moich ukochanych wrzosów i śliwek :))). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała biżuteria Alinko, cudne kolorki. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycił mnie ten komplecik, Alinko!!! Cudny jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak się ma nie podobać kiedy on jest taki piękny !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny komlecik mam taki w kolorze jasny róż i jeszcze malutkie kolczyki.Twój kolor też jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Alinko komplecik super w pięknym kolorze, taką biżuterię można nosić z przyjemnością :) Pozdrawiam, uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała biżuteria Alinko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny zestaw:) Kolor fascynuje i precyzja wykonania również.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, piękny sznur koralikowo-szydełkowy i bransoletka!Cudowny odcień fioletu wybrałaś :) buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  20. "Benzynowy fiolet" to zabawne ale i bardzo trafne określenie. Komplecik jest śliczny Alinko, ogromnie mi się podoba.
    Przesyłam serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny kolor, super komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolejny cudny komplecik stworzyłaś :) Takie koralikowe sznury są niepowtarzalne :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Cóż za nastrojowe klimaty. Te zdjęcia wprost pachną lawendą :-).

    OdpowiedzUsuń