1 lipca 2019

W tropikalnym klimacie

Pewnie się zastanawiacie co tym razem wymyśliłam. 
A no nic nowego.
Temperatury powyżej 28 stopni C nie pozwalają mi na normalne funkcjonowanie,
więc nie wymyślam nowości tylko szyję torby.
Kilka dni temu pokazałam torbę z literką M. 
Ponieważ się spodobała uszyłam kolejną z wstawką wykrzyżykowaną.
Tym razem ozdobą torby jest lew, tzn tylko jego głowa 😊


Użyta tkanina to domowy recykling.



Kiedyś, kiedy żyłam w przyjaźni z igłą i muliną  powstał lew i tygrys. 
Miały to być obrazki na ścianę do pokoju wraz z jeszcze dwoma zwierzakami.
Kolejne planowane dwa nie powstały, a lew z tygrysem przeleżały w pudełku kilkanaście lat.
Dziś już nikogo nie uszczęśliwię zwierzęcymi obrazkami,
a torba będzie służyła przy tropikalnych temperaturach.


Zdjęcia zrobiłam na balkonie, 
bo na spacer w plener z aparatem nie jestem w stanie się wybrać.
Do zdjęcia załapała się moja roślina - sundawilla. 
Z boku widać, że zechciała wypuścić pierwsze pąki, co daje nadzieję, że będzie kwitła.
Bałam się, że te upały nie pozwolą jej przetrwać. 
Mój mały balkon z kwitnącymi roślinami to taka namiastka ogródka, gdzie mogę wieczorem pooddychać miejskim powietrzem, a wcześnie rano posłuchać śpiewu ptaszorków.

Pozdrawiam bardzo serdecznie, do kolejnego napisania:))
Alina

PS Dziękuję pięknie za komentarze pod poprzednim nie robótkowym postem. 
Cieszę się, że niektórzy jak ja lubią takie spędzanie czasu.


25 komentarzy:

  1. Alinko, jeszcze nie widziałam takiego słodkiego lwa- słodziak 100%! Torba extra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham wszystkie kotowate , choć z lwem czy tygrysem wolę się spotkać ,że tak powiem wirtualnie;)) Super torba naprawdę pomysłowa no i na czasie wszak mamy afrykańskie upały:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) materiał, którego użyłaś, ma doskonale dopasowany kolor do głównego motywu. Torba jest bardzo gustowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super torba :) rewelacyjnie wykorzystujesz Alinko hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie zagospodarowany hafcik, torba zawsze się przyda :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko zdecydowanie powinnaś wrócić do haftowania! Lew piękny i sposób w jaki go zagospodarowalaś jest świetny! Ty wiesz, że kocham wszystkiego Twoje torby ❤. Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko bardzo mi się podoba Twój pomysł na te torby z wstawkami z haftem. Musze sobie chyba i ja taka zmajstrować :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak czuć że powstawała w afrykańskich upałach. Super materiał i haft fiu, fiu.

    OdpowiedzUsuń
  9. wrrau :) fajowy lew, piękna torba, fajny pomysł na recykling

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna praca, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna torba,bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Alinko, wspaniała torba, idealna na upały, bo kojarzy się z safari.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  13. jako zodiakalny lew nie mogłabym nie zachwycić się tą wspaniałą torbą! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Torba świetna, ale lew wymiata! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super torba, fajnie dobrałaś materiał do haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna torba- bardzo takie lubię :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie torby. są przydatne a dzięki takim haftom jednocześnie ładne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze Alinko, że dałaś szansę temu haftowi bo lew jest śliczny a torba wygląda nietuzinkowo.
    Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna torba! I pomyśleć, że ten piękny lew tyle lat czekał na swoją chwilę chwały :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny jest ten lew i super pasuje na tej torbie

    OdpowiedzUsuń
  21. Lew kojarzy się z Afryką a Afryka z upałami i piaskami. Torba jak najbardziej na czasie i kolorystycznie i upalnie:) Król Lew wymiata!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. awesome article..
    thanks for sharing :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Alinko uszyłaś super torbę :).

    Dobrze, że lew już nabrał mocy urzędowej i "wyszedł" z szuflady :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna torba, Alinko! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna torba z pięknym haftem :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń