2 sierpnia 2018

Odpoczywam sobie...

... nad morzem, kolejny raz w Pobierowie.
W tym roku pogoda dopisuje, ani raz nie włożyłam niczego ciepłego.
Woda w morzu naprawdę nadaje się do wejścia. 

Tak wygląda Bałtyk wcześnie rano, kiedy turyści jeszcze w większości śpią:)


Ponieważ mnie mało odpowiada leżing-plażing, więc dużo przesiaduję pod parasolem
 czytam sobie i szydełkuję, bo dzień bez rękodzieła może być stracony.
Późnym popołudniem oddycham świeżym powietrzem pod domkiem;


i jak można domyślić się ze zdjęcia, jeżdżę na rowerze.

A teraz moje rękodzieło szydełkowe stworzone w podróży i na plaży;


zdjęcia zrobiłam pod sosną na wysuszonej trawie;




Serwetka zrobiona jest z kordonka MAXI, by łatwo robiło się w samochodzie w czasie jazdy,
na podstawie wzoru z gazetki Anna-robótki zakupionej przed samym wyjazdem.
Numeru nie mogę wypatrzeć:))

Wielkość serwetki wyszła mi ok 45 cm średnicy.
Na razie nie jest usztywniona, uprasowana na łóżku, 
by szybko pochwalić się Wam efektami mojego odpoczynku.

Pozdrawiam pełna relaksu i dobrego humoru
do kolejnego napisania...


20 komentarzy:

  1. Wypoczywaj, wypoczywaj :) jak najdłuzej pogody Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanych wakacji i odpoczynku życzę. a prace wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypoczywaj Alinko i łap dużo dobrej energii, by zadziwić nas swoimi kolejnymi pracami.Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna serwetka. Ja też nie cierpię leżeć na plaży, na pewno spędzałabym czas tak samo.
    Miłego wypoczynku Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci zazdroszczę ;) Piękna serwetka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko cudownego pobytu! By pogoda nadal sprzyjała, a twoja serwetka jest cudowna ❤. Ja też jestem na wyjeździe i haftuję w wolnej chwili
    😊. Podobie jak ty nie lubię leżeć "jak placek" 😁. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna serweta ! Ja też zawsze zabieram coś ze sobą :)
    Udanego wypoczynku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Robótkowanie w takim plenerze to czysta przyjemność :) Śliczna jest ta serwetka.
    Życzę Ci Alinko wspaniałego wypoczynku i przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. My też nie lubimy leżenia na plaży. :)
    Bałtyk jest piękny i marzy mi się, aby w przyszłym roku spędzić wakacje nad naszym morzem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Alinko super spędzasz czas i odpoczywając i relaksując się przy robótkach :) Udanych dalszych wakacji Ci życzę. A serwetka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, pogodę masz doskonałą, odpoczywaj zatem i pozdrów ode mnie Bałtyk:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pogody, odpoczynku i dużo szydełkowych serwetek życzę :)
    A i o pocztówce dla mnie nie zapomnij ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownego wypoczynku, ja tez zawzze zabieram ze sobą robotki :) Piekny ten nasz Baltyk Alinko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację, dzień bez robótki, to dzień stracony!
    Też nie interesuje mnie leżing i plażing, więc rozumiem o czym piszesz :)
    Serwetka piękna, będzie pamiątką z nadmorskich podróży
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Imponująca robótka Alinko i podziwiam że w samochodzie poradziłaś sobie tak perfekcyjnie z szydełkiem :-))) Tak, dzień bez pasji to dzień nie tyle stracony co zmarnowany :-))) Też lubię coś robić gdy odpoczywam - to mi daje poczucie bardziej wartościowego odpoczynku od leniuchowania, którego nie lubię:-))) Pozdrawiam z upalnego Krakowa :-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłego odpoczynku i relaksu przy robótkach Ci życzę! A serwetka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń