1 września 2013

Zapachniało jesienią

Dziś od rana pochmurno, nostalgicznie i deszczowo. Wyczuwam już jesień.
Dawno nic nie pokazałam na swoim blogu i dopiero aura przypomniała mi o szydełkowych wdziankach dawno udzierganych i trochę zapomnianych. Pierwsze zwane przeze mnie jako "trawnik" kiedyś pokazałam na spotkaniu Małopolanek. Dziś przedstawiam na sobie na tle białej bluzki, by wzór był dostatecznie widoczny.



Drugie wdzianko to karminowy taki niby blezerek. Mało używany i od kilku lat zapomniany.


Na koniec już w rozmiarze małe S wdzianeczko mojej córci.



Dzierganie w takich rozmiarach to niesamowita przyjemność. Przybywa w ekspresowym tempie.

Na koniec dzisiejszego posta witam nowe obserwatorki i gorąco dziękuję za komentarze i wspieranie mnie w wyzwaniu u Asi.
Pozdrawiam Was wszystkich do mnie zaglądających, marząc o cieplutkiej jesieni:))

9 komentarzy:

  1. Wszystko cudowne :-)
    Wdzianko córci śliczne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda rzecz inna ale wszystkie ładne i interesujące.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko piękne, najbardziej podoba mi się chusta :)) Pozdrawiam Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alinko! Nie gadaj, że koralikowania się cały czas uczysz, bo te "wprawki" które pokazałaś w poprzednich postach są jak najbardziej przyzwoite! Ba! Ja jeszcze nie zrobiłam dłuższych sznurów - naszyjników, a Ty już 4-y o ile dobrze pamiętam!Poza tym jeśli chodzi o powyższe wdzianka to odpadam w przedbiegach! Najbardziej gustuję w takich jak to czerwone, a rozmiar 38 tylko mi się marzy:)!!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uroczyste słowo honoru, że nigdy wcześniej nie szydełkowałam koralikami. Przyznaję, że chyba doszłam do wprawy, ale jeszcze chciałabym poćwiczyć jakieś ciekawe wzorki. Zajrzę do Ciebie i coś "odgapię".
      Co do moich wdzianek to rozmiar 38, 40 to już u mnie przeszłość i nie jest nawet marzeniem. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  5. Cieszę się, że spodobały się moje dziergutki. Rozumiem, że nie powinnam całkiem rezygnować z szydełkowania. Pozdrawiam dziękując jednocześnie za to, że do mnie zaglądacie i zostawiacie miłe słówka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć Alinko! Piękne te Twoje dziergania!!!Zielona chusta jest nieziemska! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć Alinko! Piękne te Twoje dziergania!!!Zielona chusta jest nieziemska! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń