20 maja 2020

Łapacz snów

Witam serdecznie wszystkich Czytelników mojego bloga 😍
Dobre pięć tygodni upłynęło mi na ... 
właściwie nie wiem na czym, co byłoby godne Waszej uwagi.
Zdrowie słabsze, nastrój "pod psem", a myśli rozbiegane.

Bez zbędnego pisania przedstawiam rozweselający łapacz snów.


Trzydziestocentymetrową obręcz wypełniłam dwoma odcieniami turkusu,
doczepiłam wstążeczki, koronki, pasmanteryjne ząbki, sznurki, koraliki
i dekoracja ściany gotowa.


Od jakiegoś czasu takie dekoracje niektórym osobom się podobają,
więc szydełkuję nie tylko "do szuflady", ale i na ścianę. 😉 😊


A Wy co myślicie o takich dekoracjach?
Proszę napiszcie, bo czasami się zastanawiam czy warto je robić,
czy lepiej tworzyć bardziej praktyczne przedmioty.

Serdeczności zostawiam dla wszystkich Odwiedzających
i zaczynam nadrabiać blogowe zaległości:))
Uściski przesyłam,
Alina


34 komentarze:

  1. Nie wszystko musi być praktyczne Alinko, dobrze mieć coś na co się patrzy z przyjemnością:) Podoba mi się Twój łapacz snów choć nie nazwałabym go rozweselającym. Jest taki romantyczny i refleksyjny, uspokaja i koi delikatnością. W sypialni będzie pasował idealnie. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się podobają łapacze snów. Też je robię :-). Twój jest śliczny . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny łapacz snów Alinko :) Jest taki pogodny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczny i odgania złe myśli , mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alinko do szuflady nie warto, ale jak masz na ie zapotrzebowanie to oczywiście robić, tym bardziej że jest cudny. Kolorki świetne a wzór serwetki w środku rewelacyjny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny i jak napisała Ewa, ze względu na kolor romantyczny. Ja mam łapacz snów który wisi w oknie kuchennym. Ale jest bez wstążek. I bardzo mi się podoba taka dekoracja okna. Moja sąsiadka ma w oknie kilka takich obręczy i tworzą naprawdę świetną kompozycję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko tworzysz piękne łapacze więc rób je dalej! Ja mam dwa śliczne od Ciebie i cały czas wiszą w oknach - halloweenowy w pokoju młodszego synka (wisi przez cały rok tak się jemu podoba), a ten piękny kwiatowy w oknie balkonowym :))). Przepiękny jest i ten dzisiejszy! Cudowne kolory!!! Buziaki kochana i cieszę się, że wróciłaś do nas :)). Brakowało Ciebie!! Zdrówka kochana i siły życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Alinko super łapacze w pięknych kolorach :) mnie bardzo się podobają, cały czas obiecuje sobie że muszę zrobić choć jeden,ale niestety do tej pory jeszcze nic nie powstało -:)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Łapacz jest śliczny. Ja widzę ten ogrom pracy włożony w jego wykonanie. Z ozdób mam 3 pudełka na biżuterię i 1 wielkie jajo mixmediowe. To by było na tyle. Ale są osoby które dekorują swoje domy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie musi być praktyczne, czasami samo patrzenie pomaga, popatrzysz na takie piękno i ten uśmiech, który wywołuje jest niesamowicie ważny. Także myślę, że tworzenie takich rzeczy jest bardzo ważne. Ja dziennie patrzę na obraz, co dostałam od Basi i codziennie się do niego uśmiecham, a jak jest mi smutno, to spoglądając na niego, czuję, że sobie poradzę i będzie znów dobrze. :) Łapacz jest wspaniały, cudownie wykonany i ma takie radosne barwy, aż poczułam zapach morza, dziękuję. :**** Miło, że jesteś, niech zdrowie będzie dobre i niech dużo radości w sercu Ci gości, tulę mocno. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny i elegancki łapacz snów :) Mnie osobiście bardzo podobają się takie dekoracje domu i mam je prawie w każdym oknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne kolory i dokładne wykonanie. Podoba mi się, chociaż sama nie tworzę i nie trzymam w domu tego typu ozdób.

    OdpowiedzUsuń
  13. Alinko, jak dobrze widzieć Cię z powrotem. Łapacz jest prześliczny. Warto tworzyć takie ozdoby, bo jest wiele osób, które je lubi i ozdabia nimi dom. Nie wszystko musi być praktyczne, liczy się też piękno.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli wszystko wokół nas byłoby tylko praktyczne, to wydaje mi się, że byłoby strasznie nudne! Podobają mi się takie ozdoby i często się na takie skuszę :) A Twój łapacz jest piękny!!! Pozdrawiam Alinko, zdrówka i lepszego nastroju życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Łapacz snów jest przepiękny :D Jego kolorek bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście nie jestem zwolenniczką łapaczy snów ale Twój jest przepiękny!!! Kolory i ta jego delikatność rewelacyjna.
    Dużo osób lubi takie ozdoby, więc warto.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co prawda sama akurat nie mam nigdzie powieszonych łapaczy snu, ale podobają mi się u innych. Dają taką kropkę nad i jeżeli chodzi o wystrój wnętrz.
    Jak zwykle Twoja praca jest przepiękna i kolorystyka inna niż zazwyczaj na łapaczach snów.
    POzdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Alinko, ja uważam że najważniejsze, to robić rzeczy które chcemy, na które mamy ochotę i które sprawiają nam przyjemność. Nawet jeżeli to nikomu do niczego nie służy :) Twój łapacz snów jest piękny, kiedyś może i ja sobie taki stworzę, tyle że mój byłby z dodatkami zieleni i brązu :) Cudny jest i na pewno będzie piękną dekoracją czy to w Twoim czy kogoś innego oknie. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  19. Alinko przepiękny łapacz snów. Dziewczyny mają rację, nie wszystko musi być praktyczne. Czasem radość tworzenia czy efekt końcowy, który cieszy oczy jest zdecydowanie ważniejszy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny!!!! Choć ja wolę białe łapacze to ten również cudnie wygląda :) Pozdrawiam Alinko

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny jest! I w moich kolorach! Teraz moda na nie i im wiekszy tymlepszy ;) ja miałam sobie zrobić, ale doba za którka sie już zrobiłą niestety... nie wszystko musi być praktyczne

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny łapacz:) na miniaturce wyglądał jakby był frywolitkowy;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny łapacz, bardzo optymistyczne kolory:)
    Ja też często mam dylemat czy robić coś praktycznego czy coś typowo dekoracyjnego... zwykle moje serce skłania się do czegoś praktycznego :) ale czasem dobrze potworzyć dla samego tworzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudnie wygląda!!! Podziwiam!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczny łapacz snów Alinko.:) Mi też się one bardzo podobają, a jeśli robienie ich sprawia Ci przyjemność to jak najbardziej rób. Życzę zdrówka. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. rewelacja, ja uwielbiam takie dekoracje, ślicznie dobrane kolorki. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie Alinko, że znowu coś tworzysz. Piękna jest ta dekoracja, do tego bardzo lubię te kolory, ale nie jestem zwolenniczką łapaczy snów. Całuski dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Awesome! 👏👏👏 Thanks for sharing! 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny łapacz snów! Ostatnio też robiłam więc poczytałam sobie troszkę o tym elemencie dekoracyjnym. Twój jest bardzo oryginalny i do tego w moich ulubionych kolorach.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudny jest w tych morskosciach,lekki, wietrzny i na lato :)
    Oczywiscie, ze trzeba tworzyć piękne rzeczy - dają nam radosc podczas tworzenia i upiększają swiat :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczny łapacz snów!!! Trzeba je robić, bo to piękna ozdoba i pasuje do każdego wnętrza, a Twój jest do tego bardzo oryginalny :DDD

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj Słonko, gdzie się podziewasz. Wróć do nas z Twoimi miłymi pracami. Łapacz snów jest piękny i kolory ma śliczne.
    Pozdrawiam Ania-Pawanna

    OdpowiedzUsuń
  33. Thank you so much Admin for posting such great content with us, your blog is really useful for me. Wish you all the best for future comments
    wordpress
    ufa88kh.blogspot
    youtube
    Slots

    OdpowiedzUsuń