29 kwietnia 2018

Zielone skrzaty

W przedostatnim poście dostałam zaproszenie do wyzwaniowej zabawy w Klubie Twórczych Mam .
Zdecydowałam się jednak zrobić coś jeszcze nowego zielonego,
bo o "zielony"  temat właśnie chodziło.
A co chciałam zaproponować?
Ponieważ wiosna w pełni, zieleń wokół w różnych odcieniach,
uszydełkowałam zielone skrzaciki.
Oto one:






Skrzatki mają 9-10 cm wysokości.
Moja twórczość to kordonkowe ubranka zrobione na szydełku,
a styropianowe główki skrzatów zakupiłam w pasmanterii.
Bardzo mi się spodobały przez te roześmiane buźki.

Skrzaciki mogą posłużyć jako pacynki do zabaw paluszkowych z najmłodszymi dzieciaczkami.
Wiem jak maluchy lubią takie zabawy z opowieścią w tle.

I jak, może być taka moja odpowiedź na "zielone" wyzwanie?
Idę do KTM podlinkować posta


oraz na bloga DIY



Pozdrawiam, życzę udanego niedzielnego popołudnia,
i do kolejnego napisania...


45 komentarzy:

  1. Alinko słodziutkie skrzaciki i piękna inspiracja.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocze! Świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzaty są urocze , a buźki mają fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są naprawdę świetne!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, dziękujemy za udzial w zabawie KTM

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko ale one są urocze, powodzenia w wyzwaniu i pozdrowionka serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Są śliczne Alinko i takie wesolutkie, że od razu trzeba się uśmiechnąć :) Bardzo mi się spodobał kapelusik z poprzedniego posta - tworzysz prawdziwe cudeńka.
    Udanej majówki!

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie one śliczniaste! te mordki ich wesołe takie-nie da się spojrzeć i nie uśmiechnąc :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze. Na ich widok aż robi się radośniej na duszy.
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne skrzaty, słodkie mają buźki. Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze. Sama buzia sie do nich smieje:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudne!!! Fantastycznie się prezentują w tych zielonych ubrankach :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  13. Są fantastyczne, przeurocze i takie słodkie, że az się buzia sama do nich śmieje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Alinko, jestem zakochana w tych skrzacikach!
    Są takie radosne i słodkie :-)
    Uściski, Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne i bardzo optymistyczne stworzonka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne te Twoje zielone skrzaty! Jestem nimi zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak się na nie patrzy, to uśmiech od razu pojawia się na twarzy. Bardzo pozytywne skrzaty :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedź na wyzwanie jak najbardziej prawidłowa, skrzaty są śliczne i sympatyczne, słowem - urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wykonane i są rzeczywiście zabawne. Na pewno spodobają się dzieciom. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje skrzaty są cudowne! Takie wiosenne elfiki! Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowności! Zaczarowane skrzaciki, słodkie.
    Wiesz Alinko, że ja marzę sobie od wielu lat o skrzatach w ogrodzie:) Miałam je uszyć z filcu i wsadzić pod krzaczki:)Może jeszcze je uszyję... W kolejności to szycie, bo marzeń mam dużo:))
    Pozdrawiam majowo i przesyłam zapach bzów z mojego ogródka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ czarujące skrzaciki, boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Urocze skrzaciki, wiosna w pełni, dziękuję za zgłoszenie do wyzwania na blogu DIY

    OdpowiedzUsuń
  24. Your product is great :-) Thank you for following us. DT DIY zrób to sam

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama radość spojrzeć na te skrzaty - przesympatyczne ☺
    pozdrawiam serdecznie Inka DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne!!!! Rozmiłowałam się w zielonych skrzatkach od pierwszego wejrzenia :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  27. Buzia sama mi się śmieje jak je oglądam :D Świetne są! Takie radosne, wiosenne... :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Alinka, są obłędne, no po prostu cudowne :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyczarowałaś wiosnę! Urocze skrzaciki :D Pozdrawiam i dziękuję za wspólną zabawę z KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, Alina!!!!!!! These little gnomes are soooooooo pretty! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  31. Leśne duszki! Bardzo ładnie im w zielonym

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale super! Piękne odcienie zieleni :) Chętnie dołączam do grona obserwujących bloga i zapraszam do siebie wielkiemalepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. PIękne! :)) I fajnie że można je zakładać na palce i zrobić mały teatrzyk :))

    OdpowiedzUsuń