20 kwietnia 2018

Pachnie wszędzie...

... wiosną oczywiście.
Nie wiem jak u Was, ale w mojej okolicy kwitną już bzy.
Pachnie tak pięknie, że chętnie usadziłabym się pod takim bzowym krzakiem z książką w ręku.
Ale nie mój bez, nie mój ogródek.

Pod wpływem tego rozmarzenia z zapachem bzu zrobiłam pudełeczko.
Ma być na bransoletki.





Pudełeczko, aby nie było takie zwykłe udekorowałam pastą imitującą szkło.
Pastę dobrze się nakładało, w miarę szybko schła, krótko mówiąc prosta w użyciu.
Śmiało mogę polecić.
Pojedyncze kwiatuszki uwypukliłam perlen-penem.
 Szkoda, że na zdjęciu nie jest to widoczne, bo efekt uzyskałam naprawdę ciekawy.

Pozdrawiam z podmuchami pięknej wiosny,
 do kolejnego napisania:))



20 komentarzy:

  1. Przepiękna szkatułka! Pasta dała świetny efekt, chociaż przyznam, że na pierwszy rzut oka to mi się z pluszem skojarzyło, a nie ze szkłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam jeszcze tej pasty, bardzo mi się efekt podoba. To prześliczne pudełeczko Alinko. U nas bzy jeszcze nie kwitną ale zapewne już wkrótce :)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy efekt z użyciem pasty. Piękne pudełeczko. U mnie też bzy jeszcze nie kwitną. Udanego weekendu Alinko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alinko mój bez też jeszcze nie kwitnie.
    Ale inspiracje wykorzystałaś fantastycznie piękne pudełko.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne to pudełeczko i dziękuję za inspirację, własnie mam o ciut za wąską serwetkę i zastanawiałam się, co z brzegami zrobić. Świetny pomysł z uwypukleniem niektórych kwiatuszków, jak o tym napisałaś, to dokładniej przyjrzałam się przy powiększonych zdjęciach dojrzałam :)
    Wiosenne uściski :)
    Ps. U mnie jeszcze bez nie kwitnie, ale już mocno zaawansowany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko, pudełeczko jest cudowne, motyw bzu prześliczny. U mnie w ogródeczku bez pomaleńku przygotowuje się do kwitnienia. Pozdrawiam Ciebie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczarowało mnie to pudełeczko, jest prześliczne!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiosna rozpanoszyła się na dobre :)
    U mnie też kwieciście i zielono.
    Śliczne pudełeczko. Na pewno pomieści niejedną ozdobę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała kolorystyka i motyw bzu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie również na osiedlu zakwitły bzy... zapach jest nieziemski:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała praca!

    Pozdrawiam serdecznie
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna, w sam raz na biżuteryjne skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne pudełko! Bez wygląda cudownie :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne pudełeczko :) Widziałam już na osiedlu kwitnące bzy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczna i bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń