22 marca 2018

Wymiankowo, warsztatowo...

Witajcie,
chciałam dziś przedstawić podarunek jaki mi sprawiła Dusia
w ramach wzajemnej indywidualnej wymianki.
Dusi niespodzianka to serweta robiona na drutach i jej pisanki malowane woskiem;



Na powyższe zdjęcie wkradły się dodatkowo moje sznurkowe pisanki.



I te same pisanki na zielonym tle;


Ja zgodnie z umowa zawartą z Dusią posłałam sznur koralikowy i małe jajeczko-pisankę.
Kto ciekaw, może zobaczyć TU.

Dusiu, dziękuję serdecznie za niespodziankę, jest cenna dla mnie, 
bo nie mam jeszcze takiej serwety ani pisanek malowanych woskiem.


Chciałam jeszcze podzielić się z Wami moją próbą nauczenia się malowania copicami.
A działo się to w ostatnią sobotę podczas warsztatów z Anią Soprano.
Bez przymusu wyjaśniam, że ja wcale nie jestem i nie byłam zainteresowana  nauką tej techniki.

Kiedy Ewa zwana w blogosferze "hubka 38" ogłosiła, że są jeszcze miejsca, i że przyjedzie Ula K.
no to oczywiście zdecydowałam się na towarzyskie spotkanie, 
a nie na same warsztaty z tak zacną nauczycielką jak Ania Soprano.

I owszem poznałam podstawowe tajniki malowania copicami, 
ale ze spotkania z dziewczynami jestem zadowolona najbardziej.

Dziękuję Wam Kochane za spotkanie i Wasze niespodziewajki!

To co zmalowałam pokazuję na jednym zdjęciu;


i ogłaszam, że nie bardzo wiem, co z tymi obrazkami zrobić 
i czekam cierpliwie na efekty oprawy obrazków przez Ewę i Ulę poczynione,
by "odgapić", albo ładniej mówiąc zliftować ich prace.

Kolorowanie copicami, to coś bardzo na czasie, 
ale ja już jestem pewna, że nie będę się tą techniką zajmować.
Ale czego się nie robi dla osobistego poznania ciekawych osób z wirtualnej przstrzeni ...

Pozdrawiam Was cieplutko i czekam na wiosnę:))
Do kolejnego napisania ...


17 komentarzy:

  1. Piękne prezenty. Świetne kolorowanki, aż niedowiary, że to Twój debiut. Te zaczytane dziewczęta to bym chyba na zakładki przeznaczyła, a słodkie elfiki na kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę Alinko, że ten czas u Ciebie bardzo intensywny i miły. Piękną serwetę otrzymałaś, pisanki wspaniałe. A Twoje kolorowanie - cudne, z pewnością w bardzo ciekawy sposób wykorzystasz te śliczne kolorowanki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie serwetki robione na drutach są zjawiskowe :)
    Warsztatów to ja Wam zazdroszczę , a szczególnie spotkania !

    OdpowiedzUsuń
  4. Alinko, piękne prezenty od Dusi!
    A Twoje kolorowanki bardzo mi się podobają :-) Ja na razie nie mam nawet odwagi spróbować...
    No i cudownie, że udało Wam się spotkać.
    Miłego weekendu, Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty, a kolorowanie wyszło Ci Alinko cudnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko, super, że byłaś! ja już widziałam, co z babeczką z włosami zrobiła Ula i szczęka mi opadła! Ja na pewno zrobię zakładki:-D Prezent od Dusi zachwycajacy i leże zobaczyć Twoje koraliczki. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne prezenty! A wiesz, takie spotkania są najlepsze- w końcu można normalnie pogadać;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace :-) Cudownie, że udało Ci się być na tym spotkaniu :-) To musiało być naprawdę świetne doświadczenie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty i Twoje obrazeczki również!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała serweta i cudne jajeczka :) Kolorowanki są faktycznie bardzo na czasie, ale jakoś mnie też ta technika nie urzeka :) Ale Twoje obrazki wyszły bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe obrazeczki, wspaniałe podarki dostałaś od Dusi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o tej technice. Bardzo ładne obrazki powstały.
    Świetne prezenty.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie przygotowałyście wspaniałe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała wymiana! Miałam kiedyś w ręku serwetę robioną na drutach i pamięta, zrobiła na mnie niezwykłe wrażenie; marzę, że kiedyś będę mieć podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie jesteście niesamowicie utalentowane. Wspaniałe prace budzące zachwyt. <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prezenty i Twoje obrazeczki również!Pozdrawiam:)
    HolidayPalace

    OdpowiedzUsuń