4 marca 2018

Koralikowe sznury szudełkowe

Witajcie, 
cóż można robić siedząc na zmianę z leżąc w łóżku?
Ja postanowiłam zużywać powoli zapasy materiałów rękodzielniczych,
które gromadzę w wielkim tempie. 
Zdecydowałam się na wykorzystanie koralików i w bardzo zwolnionym tempie
nawlekałam gubiąc je w pościeli,
a potem w równie ślimaczym tempie powstały kobiece dekoracje.
Ponieważ u mnie niedziela przez okno wydawała się przyjemna, bo z prawdziwym słońcem,
zdecydowałam się na fotografowanie tego co udziergałam.
Moje sznury koralikowe pokazuję w towarzystwie wiosennych tulipanów z materiału:




Mój sznur koralikowy ma 107 cm długości, jego kolor to mieszanka oliwkowego z szarością.
Ażeby ożywić lekko kolorystykę, dołożyłam złote koraliki.
Cały sznur udekorowałam ozdobnym zapięciem, które pełni rolę jedynie ozdobnika.
Sznur ma być noszony z ozdobnikiem po boku. 
Myślę, że jest dobrze. 

Drugi sznur zrobiłam krótszy, ma 65 cm długości i jest w bardziej soczystym kolorze oliwkowym.



W tym sznurze koraliki błyszczące oddzieliłam matowymi, czego trudno się dopatrzeć na zdjęciach.

W taki twórczy sposób spędziłam kilka dni z konieczności leżąc w łóżku.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i życzę miłego wieczoru oraz twórczego tygodnia:))
Do kolejnego napisania...


24 komentarze:

  1. Piękne, mogę sobie wybrać? czy są już adoptowane pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ALinko :) zwłaszcza pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba są bardzo ładne, a mnie zauroczyły tulipanki :) Zdrówka Alinko Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo owocne to leżenie :)
    Wspaniała biżuteria.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pracowite leżenie :) Piękna biżuteria, tulipany są śliczne i bardzo radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko, zawsze podziwiam Twoje sznury koralikowe, są cudne. Ten jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna biżuteria, pięknie wykonana. Dużo zdrowia życzę i szybkiego rozstania z przymusowym leżeniem w łóżku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałą ta biżuteria! Pozdrawiam, Alinko gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna biżuteria! Tulipanki też:-D buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne tulipanki, wiosennie u Ciebie:) Do tego te sznury...podziwiam Cię Alinko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam za tą biżuterię. Piękna!!! Szybkiego powrotu do zdrówka, choć bardzo kreatywne to Twoje chorowanie :)Zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Alinko, zawsze podziwiam Twoje sznury koralikowe, są cudne. Ten jest wspaniały :)

    สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna biżuteria!! Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne, koralikowe sznury, Alinko!
    Zdrówka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomimo że przymusowe leżenie ale jaki owocny finał. Piękne oba wisiorki choć pierwszy bardziej mi przypadł kolorystycznie. Pozdrawiam i zdrówka życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. I really like your site and content so much,thanks for sharing the information keep updating, looking forward for more posts.


    สมัคร D2BET
    register

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj Alinko, za długo trwa ta Twoja choroba, za długo... U lekarza byłaś? Musisz ją wyleżeć, do pracy nie chodzić przez jakiś czas, bo inaczej sił Ci braknie nawet na robótkowanie.

    Sznury, choć nie w moich kolorach, to cudne są same w sobie i wciąż podziwiam ich wykonanie :) A tulipanki chyba już przywołują wiosnę, bo wreszcie coś drgnęło w tym temacie :))))

    Zdrowiej Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne, podziwiam! Życzę zdrówka i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Alinko pomimo choroby, dajesz czadu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Alinko przede wszystkim szybkiego powrotu do zdrowia.
    Sznury koralikowe perfekcyjne .Z kolorów to bardziej podoba mi się ten zielony taki wiosenny
    Pozdrawiam serdecznie Alinko 😊

    OdpowiedzUsuń