1 grudnia 2013

Czarny

Dziś trochę na czarno.
Nie, żeby czarny humor mnie dopadł, ale moje wytwory w tym poście będą czarne.
Przygotowałam dla koleżanki mały komplecik: czarną broszkę ze srebrnymi koralikami i do tego dla kolorystycznej równowagi srebrną koralikową bransoletkę.


Resztkę srebrnych koralików wykorzystałam błyskawicznie i udziergałam inną bransoletkę: czarną ze srebrnymi wstawkami. Ponieważ srebrnych było mało, powstała ozdoba na szczupłą rękę. Na pewno nabywca się znajdzie.


I jeszcze filcowy urobek: korale z drewnianymi przekładkami, ze wzorkiem z zebry. Pasują mi, może będą tym razem moje.


Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i idę w odwiedziny na inne blogi. Miłego wieczoru życzę:)

7 komentarzy:

  1. Śliczne to wszystko, lubię czarny :) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarne do wszystkiego pasują - to klasyka!!!! No i srebrne ma się rozumieć również! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw! Wszystko bardzo eleganckie i dopracowane. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne prace! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. czarny nie czarny, mnie się podoba w każdej odsłonie! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. czarny i srebro- faworytka!!! buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudowne! :) Aż brak słów!

    OdpowiedzUsuń