8 czerwca 2013

Dziękuję Kasi

Dzisiejszego dnia napisała o mnie na swoim blogu Kasia. W poście "Kopalnia talentów" umieściła informacje o mnie i mojej twórczości. Na zaproszenie do jej ankiety odpowiedziałam nie ukrywam z wielką tremą. Ale Kasia - wielka znawczyni tematu wszystko zorganizowała profesjonalnie.
Ponadto zmobilizowała mnie do poprawy wizerunku bloga a w przyszłości do fotografowania prac
i częstszego ich pokazywania.
Składam jej wielkie podziękowanie i z radością częstuję słodyczami własnoręcznie zrobionymi.



Pozdrawiam i życzę miłego niedzielnego odpoczynku:)



9 komentarzy:

  1. Z wielką przyjemnością przeczytałam wywiad. Gratuluję nowego wizerunku bloga.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wywiad. Świetny nowy look :)), banerek cudowny, i tapeta jaśniejsza - bardzo udana zmiana

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak wyglądał Twój blog przedtem, ale ten mi się podoba! Muffinki wyglądają smakowicie, jak prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!, Piękne rzeczy tworzysz podziwiam i będę podglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Nowy wygląd bloga bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za ciepłe i serdeczne przyjęcie przez wszystkie komentatorki.
    Jest to balsam dla duszy i mobilizacja do czegoś więcej.
    Zabieram się więc do działania z większym optymizmem i zapałem.
    Musi mi się udać, nie tak jak dotychczas "na aby, aby".
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne. Najbardziej podoba mi się żółta!! Prawdziwe majstersztyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też dołączam się do zachwytów nad nową szatą Twojego bloga - jest jaśniej i jakby przestronniej :o). Posypka na mufinkach - cudnej roboty ! Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń