10 kwietnia 2022

Wyprzedaż przydasi i półfabrykatów z Aliwerowej Pracowni


 

 

Kochani,

część z Was pewnie już wie, że w Aliwerowej Pracowni już nic nie powstanie rękami naszej zdolnej Artystki. Nasza Mamunia, Żona i Babcia odeszła niespodziewanie na wieczny spoczynek pozostawiając ogromną pustkę całej rodzinie.

Zostawiła też dużo niedokończonych prac i przyborów do tworzenia nowego rękodzieła.

Jeśli ktoś z jej czytelniczek/ czytelników wie jak i chciałby wykorzystać pozostałe "przydasie" zapraszamy na olx, tam znajdziecie pod hasłem Aliwero to, co w innych równie twórczych rękach może zamieni się na piękne dzieła.

14 komentarzy:

  1. Ogromnie współczuję całej Rodzinie. Alina pięknie tworzyła, mam od niej śliczny bukiet tulipanów i torbę, zawsze mi o niej przypominają. Zajrzę na OLX, siły, wytrwałości i nadziei życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyrazy współczucia dla całej rodziny. Wieczny odpoczynek racz Jej dać Panie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromna strata😔 Wyrazy współczucia dla najbliższych [*]

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę zdziwiłam Tym postem ale pędzę na OLX zobaczyć czy cos mi się nie przyda. O śmierci Alinki wiem od dawna i bardzo mi z tego powodu przykro. Wyrazy współczucie dla Całej jej rodzinki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam Alinki osobiście,ale opłakałam jak przyjaciela. Tu w blogowym świecie wiele takich dobrych ludzi jak Ona. Proszę przyjąć wyrazy współczucia. Dużo siły życzę na ten trudny czas żałoby.

    OdpowiedzUsuń
  6. I really happy found this website eventually. Really informative and inoperative, Thanks for the post and effort! Please keep sharing more such blog.
    ភ្នាល់បាល់បក

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam Aliny osobiście, ale lubiłam odwiedzać jej blog i podziwiałam piękne, pomysłowe prace. Wyrazy współczucia dla całej rodziny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyrazy wielkiego współczucia dla całej rodziny. Odejscie bliskiej osoby to ogromny ból. Wiem z własnego doświadczenia. Trudno pogodzić się ze stratą i to nigdy nie nastanie, ten ból cały czas jest w sercu.
    Z Alinką znałyśmy się blogowo, ale czułam, że to wspaniała, spokojna osoba.
    Potrafiła tworzyć cuda w każdej dziedzinie. Będzie mi Jej brakowało. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. pg slot99 เกมสล็อต ค่าย พีจี ถือเป็นค่าย เกมสล็อตออนไลน์ มาแรงตลอดหลายปี ที่ผ่านมา เปิดตัวใหม่ มาใน รูปแบบเกมสล็อต 3D มีเกมสล็อต น่าสนุกตื่นเต้น ที่นักเดิมพัน ในการเข้าเล่น

    OdpowiedzUsuń
  10. newclear slot เราเป็นเว็บ PG ที่ปราศจากความสลับ ซับซ้อน สามารถเปิดลงทุนคว้ากำไรได้ตลอดระยะเวลาบริการเกมสล็อตออนไลน์ ชั้นหนึ่งของโลกแล้วก็เกมสล็อตแบบใหม่ทุกแบบป็นที่นิยมเยอะที่สุด

    OdpowiedzUsuń
  11. เล่นสล็อต สำหรับมือใหม่ อาจจะมีความรู้สึกว่าเป็นเรื่องยาก ที่จะทำเงินสำหรับในการ เล่น สล็อต pg slot แม้ว่าจะทำได้ แต่ว่าก็ทำได้ไม่เท่าไรนัก ได้เงินหลักสำหรับเพื่อการ ทุจริตสล็อต ออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  12. Slot Game 6666 เว็บเกมสล็อตออนไลน์ ที่มีเกมคาสิโนรวมไว้มากมายกว่า 1000 เกม pg slot สามารถเล่นได้ผ่านโทรศัพท์มือถือ หรือคอมพิวเตอร์ เพียงแค่คุณมีอินเตอร์เน็ต

    OdpowiedzUsuń