11 marca 2021

Kartki...

 Zarzekałam się, że nie biorę się już za kartki.

Ale jednak powstały...

Aż samej nie chce mi się wierzyć, że zdecydowałam się na zrobienie kartki ślubnej.

Miała być jedna, ale zrobiłam trzy.

Nie czuję tematu kartkowego, więc postanowiłam dać wybór.




Jedna z nich nawet mi się podoba, zgadniecie która?

.....

Oprócz kartek zrobiłam jeszcze w tak zwanym międzyczasie większe pudełko na biżuterię.


Dół pomalowałam czerwoną bejcą i lekko przyciemniłam suchym pędzlem.



Wierzch pudełka potraktowałam lakierem satynowym.
Bardzo lubię ten lakier, bo jest taki aksamitny w dotyku.
Niestety ma konkretniejszą cenę, więc używam go zazwyczaj na wierzch pudełek.
Pozostałe ściany pudełka wymalowałam lakierem matowym.


Pudełko miało nie być postarzone, więc jest zgodnie z życzeniem.
Choć korciło mnie by troszkę chlapnąć tu i tam. 😉

.....

Na koniec pozwólcie na chwilę chwalipięctwa.

Pod koniec lutego zostałam wyróżniona na blogu Szuflady.
W styczniowym Otwórz Szufladę "Zabawka"
moja filcowa pizza została doceniona i wyróżniona.


Bardzo mnie to ucieszyło, 
bo pizza jest w częstym użyciu w kuchni u moich wnuczek
i zabawa ta sprawia im wielką frajdę.
Obserwując zabawy dzieci doceniam jeszcze bardziej wartość kreatywnych zabawek.

Dziękuję Wam za uwagę i przesyłam serdeczne pozdrowienia:))

Do kolejnego spotkania w weekend,
Alina



21 komentarzy:

  1. Wspaniale, że zdecydowałaś się na robienie karteczek .Wszystkie trzy są piękne ja wybieram tą pierwszą ze względu na jej największą delikatność i koronkę-taki gust.
    Pudełeczko wyszło cudownie i zdecydowanie pociemnienia dodały mu uroku !Gratuluję
    wyróżnienia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już przestałam się zarzekać nie warto :) i Tobie radzę to samo...piękne kartki, ja nie mam takiej wprawy więc ciągle podziwiam innych, a pudeło to dla mnie czysta magia na razie ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki, moja faworytka ta pierwsza :)
    Kuferek też świetny <3
    Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prace, szkatułka jest cudna :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej! Uwielbiam takie pudełeczka na biżuterię :) wyszło Ci cudnie. Superowe karteczki, ta pierwsza taka romantyczna

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki Alinko, mi się najbardziej podoba ta trzecia kartka :)
    A pudełko z makami jest zachwycające i te kolory... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje- pizza wymiata! karteczka to pwenie trzecia? Mnie się ta pierwsza najbardziej podoba, bo taka delikatna, ale wszystkie ładne! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Alinko tej wyróżnionej pizzy! :)
    Karteczki ślicze, szczegónie ta pierwsza, bardzo fajna grafika no i pudełeczko jak zawsze świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Alinko, gratuluję zasłużonego wyróżnienia. Pudełeczko jest prześliczne i kartki też - trudno wybrać faworytkę, ale... stawiam na nr 2.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki! Chyba sama przyznasz, że czasami warto zmienić zdanie :)
    Cudna skrzyneczka, świetnie wygląda ta czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnienia Twojej pizzy - wspaniała zabawka i jak piszesz, sprawdza się u Twoich wnuczek. Kartki wszystkie piękne i delikatne, ale ja stawiam na nr 2. Maki uwielbiam, do tego jeszcze ta energetyczna czerwień - super! Ja górę pudełek najczęściej lakierowałam kiedyś na błysk, teraz częściej jeśli coś robię, używam satynowego. Nie dziwię się, że Cię korciło, ja też bym się jeszcze trochę nad nim "poznęcała", bo takie puste jest. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki, ale skrzyneczka, a zwłaszcza maki zachwycają:)
    Gratuluję wyróżnienia i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Alinko gratuluję wyróżnienia. To prawda, że zabawki kreatywne na dłużej potrafią dziecko zająć i na dodatek czegoś nauczyć.
    Twoje pudełko na biżuterię jest niesamowicie piękne i wręcz (jak mówią moje córki) odjechane.
    Kartki też mi się podobają, ale najbardziej pierwsza.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne pudełko w przyciągających wzrok kolorach. Super kartki, szczególnie podobają mi się pierwsza i trzecia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wyróżnienia! Ta pizza to zabawka idealna:)
    Piękne pudełko i fajne karteczki. Najbardziej podoba mi się ta pierwsza:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! Pizza zasługuje na wyróżnienie!
    Pudełeczko wyszło śliczne. Niczego mu nie brakuje, jest wręcz idealne!
    Kartki bardzo ładne, ale jeśli nie czujesz tego tematu to pewne nie warto w to wchodzić, bo to zawsze wiąże się z kosztami. Zresztą, zawsze można zmienić zadnie 😀
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kartki przygotowałaś. Pudełeczko pierwsza klasa :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczności!! Szkatułka makowa - WOW - cudna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Slot Thai เกมส์ลงทุนออนไลน์ ที่เป็นที่นิยม อันดับ 1 คลองใจคนไทยตลอดกาล PGSLOT ได้มีการบรับปรุงพัฒนาทุกอย่างอยู่เสมอ ทำให้การสมัคร สะดวก สบาย มั่นคง ยั่งยืน และปลอดภัย 100 %

    OdpowiedzUsuń