31 grudnia 2020

Sylwestrowo

Witam  w ostatni dzień 2020 roku.

Dziś dzień podsumowań, sprawozdań, raportów, rozliczeń.

Tak oczywiście rzekli by ekonomiści.

Ale życie to nie tylko cyfry, bilanse zysków czy strat.

Życie to coś więcej.

 To uczucia, emocje, relacje.

Ja nie robię podsumowań, nie planuję.

Chciałam zaś  podziękować Wam za kolejny wspólny rok,

za obecność na moim blogu, za wszystkie komentarze,

za życzliwość pomimo małej aktywności blogowej, 

za czas poświęcony na czytanie moich postów.

Jestem Wam za to bardzo wdzięczna.


W ostatnich godzinach dzisiejszego dnia składam serdeczne podziękowania za niespodzianki jakie do mnie dotarły przed świętami. 

Pierwszą niespodzianką był upominek od Violi

który Viola przygotowała dla mnie w ramach indywidualnej wymianki.

Otrzymałam od niej wspaniałe mydełka ręcznie robione;



Dwa przygarnęła córcia zanim je sfotografowałam.
A to poniżej, zostawiłam dla siebie;


W paczuszce była jeszcze karteczka;


i zakładka do książki;


Violu, bardzo Ci dziękuję za wymiankę i za blogową przyjaźń. 😘

Ja posłałam oczywiście swoje filcowe wypieki;


Zapakowałam je w zwykłe tekturowe pudełko, ale udekorowałam troszkę świątecznie;


Lubię takie wzajemne dzielenie się swoim rękodziełem i Wam również polecam.

Teraz kolej na podziękowania za karteczki świąteczne z pięknymi życzeniami.

Pokazuje w kolejności otrzymywania.

Pierwsza przyszła od Izy;


Karteczka to bardzo pomysłowy składaczek; na pewno się nim zainspiruję.

Dziękuję za karteczkę Małgosi X;



dziękuję Monice;


Dziękuję Madzi;


Dziękuję Janeczce;


Dziękuję Ewie za karteczkę i upominek ;


aniołka;


dwie zakładki
zdjęcie z przodu;


 i z tyłu;


Zakładki włożyłam już do przygotowanych do czytania książek.
Obie świetnie się prezentują.

Dziewczyny, jesteście kochane, dziękuję za te bezinteresowne dowody sympatii.

Pozdrawiam serdecznie i życzę SZCZĘŚLIWEGO 2021 ROKU 
👌😘



21 komentarzy:

  1. Śzczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe są te Twoje filcaki, pięknie to wygląda w pudełeczku! Śliczne niespodzianki, to miłe, gdy oprócz komenatrzy dostaje się upomine od osoby, którą zna się z blogosfery:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i wielu miłych niespodzianek! Tina:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty :) mydełko i zakładkę od Violi także mam, I wiem, że są wspaniałe:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna Wasza wymianka! Też mam wygrane mydełka od Wioli, pięknie wyglądają:-) Moja skromna przesyłka jest podziękowaniem za torbę i bukiet tulipanów od Ciebie. Aniołka musisz sobie ozdobić według własnego pomysłu :-) Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrowia i nieustającej weny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wymianka i fajne dowody pamięci od blogowych koleżanek. Wszystkiego dobrego Alinko, dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko, wspaniała wymianka z Violą. Znam Violi mydełka - są rewelacyjne. Twoje filcowe wypieki są świetne - do zabawy i do dekoracji:))) Szczęścia w Nowym Roku!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko świetne dostałaś prezenty. Mydełka od Violi rewelacja, ale i Twoim pierniczkami z filcu bardzo się zachwycam są rewelacyjne.
    Pozdrawiam i życzę zdrówka w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnóstwo wspaniałych karteczek otrzymałaś Alinko, mydełka od Violi są extra😊 Sama jestem ich szczęśliwą posiadaczką.
    A pierniczki...myślałam, że są do zjedzenia takie cudne i tak smakowicie wyglądają jak prawdziwe!
    Wszelkich dobroci i zdrówka w Nowym Roku dla Ciebie i rodziny😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Alinko, jaka wspaniała wymianka.
    Życzę Ci samych szczęśliwych chwil w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Alinko, piękne dowody pamięci przywędrowały do Ciebie.

    Na ten nowy, 2021 rok życzę zdrowia, radości z tworzenia, wiele wspaniałych pomysłów.
    Dziękuję za odwiedziny u mnie i zawsze miłe komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie zostałaś obdarowana!
    Życzę Ci w Nowym Roku zdrowia, uśmiechu i spokoju. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna wymianka i piękne karteczki! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zauroczona jestem Twoimi filcowymi ciasteczkami! Są fantastyczne:) wszystkiego najpiękniejszego na Nowy Rok, samych dobrych ludzi wokół i uśmiechu na każdy dzień!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknymi rzeczami się wymieniłyście. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Alinko. Śliczne prezenty dostałaś. Wymianka udana. Twoje piernikowe ciasteczka są prześliczne, a i mydełka ręcznie robione to majstersztyk ! Karteczki, wyrazy sympatii, sa też urocze.
    Ja natomiast tą drogą składam serdeczne życzenia zdrowia i pomyślności w Nowym Roku.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna wymiana i wspaniałe karteczki:)
    Wszelkiej pomyślności i dużo zdrowia na ten 2021 rok!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prezenty dostałaś Alinko. Wymianka okazała się bardzo udana, bardzo się cieszę. Wszystkiego dobrego na nowy rok! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Alinko ja również dziekuję za wymiankę, słodkościami już się bawimy :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  19. Alinko piękną wymiankę miałyście z Violą :). Cudowne są Twoje filcowe wypieki, a mydełka Violi zachwycają nie tylko zapachem :). Kochana najlepsze życzenia noworoczne!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale śliczna wymianka! Alinko wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń