28 września 2020

Jesień kolorami się zaczyna

Tak sobie przynajmniej wyobrażam i marzę. 

W ubiegłym tygodniu było ciepło i słonecznie. 

Niedziela przyniosła ochłodzenie, a poniedziałek deszcz. 

Mimo to, liczę jeszcze na  piękną pogodę i przywołuję ją kolorem jarzębiny.

Jarzębiną tym razem ozdobiłam swoje ulubione drewniane wieszaki.



Sama nie wiem dlaczego pałam do nich wielką sympatią. 

Lubię bardzo je ozdabiać, lubię nimi obdarowywać innych 
i lubię patrzeć na nie w swojej szafie.


Wydaje mi się, że każde moje ubranie jest ładniejsze jak wisi na takim wieszaku.


Każde wnętrze szafy choć zamknięte, staje się z kolorowymi wieszakami radośniejsze.


Moje wieszaki są nieco "spękane" pod wpływem kraka jednoskładnikowego,
oklejone serwetką, postarzone złota farbą 
i wylakierowane kilka razy lakierem satynowym. 
Dzięki temu są milusie w dotyku i miłe dla oka.



A jakie jest Wasze zdanie na temat takich wieszaków?

Bardzo lubię jarzębinę, dekoracje jarzębinowe
i dlatego zgłaszam dzisiejsze prace na wyzwanie na blogu DIY


Pozdrawiam serdecznie i przesyłam pomimo deszczowej pogody moc pozytywnej energii:))
...

Dziękuję, że jesteście i komentujecie moje rękodzielnicze wytwory...




38 komentarzy:

  1. Piękne wieszaczki! są już ozdobą same w sobie, szkoda je zasłaniać ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne są Alinko :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. jesień piękna, słonecznie-deszczowa. Cudowna jarzębinka na wieszaczkach. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. przeurocze! podobnie, jak Ty uwielbiam jarzębinę i każdego roku jej wypatruję :) z całą pewnością ubranie na takim wieszaku zyskuje dodatkowy urok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tylko zobaczyłam, że robiłaś wieszaki, od razu pomyślałam jak ja je lubię u Ciebie oglądać. Śliczne są. I te z jarzębiną nie są wyjątkiem :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne wieszaki Alinko.:) Taki wieszaczek fajnie powiesić nawet na szafie, bo sam w sobie jest świetną dekoracją. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne sa :) piękna jesień na nich :) też mam kilka w swojej szafie- sa ponadczasowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobno piękno tkwi w szczegółach:) Lubię ładne wieszaki choć uczciwie przyznaję, że dotąd nie ozdobiłam żadnego. Te które mam to prezenty. Jarzębina to efektowny motyw i pięknie wygląda na Twoich wieszakach. Uściski Alinko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne są - ta jarzębina ożywia wieszaczek:) Bardzo mi się podoba taka użyteczna dekoracja. Mam słabość do ładnych rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje wieszaczki Alinko. Te które dostałam od Ciebie używam na ubrania na tzw wyjście, jak już są odprasowane i czekają by je założyć. Na tych wieszaczkach wyglądają bardziej elegancko. Jarzębinowe przecudne. Ach jak Twoja szafa musi pięknie wyglądać :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Alinko, genialny pomysł z tymi wieszakami, takie jarzębinowe wyglądają po prostu cudownie! Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Alinko świetne są te wieszaczki i aż mi wstyd, że ja ich tak dawno nie robiłam. A normalnie też je bardzo lubię robić i lubię dawać je w prezencie. Powodzenia w zabawie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się, że takie wieszaki dają mnóstwo radości- przy ozdabianiu a później przy użytkowaniu :) pięknie podkreśliłaś wzór dodając spękania i złotą farbę:) ślicznie jest:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne wieszaki! też miałam w planach wypełnić podobnymi swoją szafę, ale czas zleciał, fascynacja decoupagiem też a wieszaki dalej w planach;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyszły, jak malowane:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już widzę jak otwieram taką jarzębinową szafę. Od razu humor lepszy i wybór ubrania łatwiejszy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Twoje wieszaki Alinko, a te dzisiejsze skradły moje serducho. Ta jarzębinka, ten jesienny klimat, te kolorki... uwielbiam i kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Deszczowy u mnie był weekend, od wczoraj mamy słońce i nawet jest w miarę ciepło.

    Jarzębinowe wieszaki są piękne i choć zwykle zamknięte w szafie, to przecież milej na takie zdobione ubrania się wiesza, czy z nich zdejmuje.

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku ale śliczne aż szkoda na to sweterek wieszać bo zakryje cały wzorek

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne jesienne wieszaki, Alinko. Nie tylko praktyczne, ale też bardzo dekoracyjne.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  21. Klimatycznie :)powiesiłabym luzem żeby nic tego nie zasłoniło :) Uwielbiam jesień i wszystko co mi o niej przypomina.

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne wieszaki Alinko. Bardzo ładny motyw wybrałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Alinko takie wieszaki, to powinny wisieć i ozdabiać!
    Ślicznie ozdobione w pięknych jesiennych klimtach:)
    Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyjątkowo ładne te wieszaki. Jarzębiną ślicznie je ozdobiłaś i woja szafa musi wyglądać świetnie z tymi wieszakami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne wieszaki! Bardzo mi się podobają w takim jesiennym klimacie. Dziękuje za udział w zabawie DIY. Pozdrawiam serdecznie - DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne, jesienne, jarzębinowe wieszaczki. Deszcz potrzebny w każdej porze roku. A piękne , słoneczne, jesienne dni jeszcze wrócą czego Tobie życzę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne jesienne wieszaczki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu JARZĘBINA. Pozdrawiam DT DIY Kwiatkosia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wieszaczki są urocze. Ja też takie robiłam, przyjemnie jest wtedy w szafie:)Otwierasz, a tam jak u królowej:) Zawsze mam takie skojarzenia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne wieszaki w jesiennej odsłonie. Gałązki jarzębiny pięknie wkomponowały się w tło i panujący dookoła jesienny nastrój.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie prezentują się te wieszaki :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowna ta jarzębina:) Aż szkoda w szafie wieszać takie cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny wieszak, mieć takich całą szafę to dopiero -:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne te wieszaczki! Aż szkoda byłoby mi je w szafie chować...

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też chyba bym nie chowała do szafy :) Prześliczne...

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczne wieszaki jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zawsze z chęcią oglądam Twoje wieszaczki Alinko! A takie udekorowane jarzębiną są szczególnie piękne.

    OdpowiedzUsuń