10 grudnia 2018

Pachnie świętami

Dwa tygodnie adwentu za nami.
Przygotowania przedświąteczne idą pełną parą.
Dziś prezentuję małą dekorację, która będzie pewnego rodzaju niespodzianką.





Prezentem ma być beżowa serwetka o średnicy 62 cm i karczochowe szyszki.
Lampionik roratni wskazuje tylko obecny nastrój.

Niestety szyszki są trudne do uchwycenia, bo są brązowozłote,
a to przerasta moje zdolności fotograficzne:))


Jak ten czas ucieka, czy zdążę przygotować, to co bym chciała?
 Chyba nie, 
ale brak czasu na realizację pomysłów 
nie może zepsuć mnie, ani moim bliskim radości z tych wspaniałych świąt Bożego Narodzenia.
Nie dam się ponieść przedświątecznej wariacji 😉

Pozdrawiam cieplutko i do kolejnego przedświątecznego napisania:))



21 komentarzy:

  1. Super są te szyszki! W pierwszej chwili myślałam, że pomalowałaś prawdziwe szyszki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent przygotowałaś Alinko. Serwetka jest zachwycająca a szyszki podglądałam kilka razy bo wyglądają jak naturalne.
    Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. serwetka to dzieło sztuki A szyszki wyglądają jak naturalne! pozdrawiam Alinko

    OdpowiedzUsuń
  4. serwetka to dzieło sztuki A szyszki wyglądają jak naturalne! pozdrawiam Alinko

    OdpowiedzUsuń
  5. Szyszki są ekstra , wyglądają jak żywe !Bardzo mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko u mnie też przygotowania idą pełną parą i nie mówię tu o tych rękodzielniczych, chociaż i one wkradają się :). Mi również braknie czasu na zrealizowanie wszystkiego, ale również staram się nie zwariować bo przecież o coś zupełnie innego chodzi w te święta :) Szyszki piękne, ale mnie zauroczyła serweta!! To takie moje jedno z marzeń - że kiedyś takie wspaniałe rzeczy będę robić na szydełku :)). Póki co podziwiam u Ciebie :) Spokojnej nocy życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna serweta, szyszki są po prostu idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna serweta z ciekawym wzorem. Szyszki super wygladaja.Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ nam tu Alinko super rzeczy pokazałaś, te szyszki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna serweta i przepiękne szyszki, wszystkie prace prawdziwy majstersztyk, dopracowane w każdym calu. Serdeczności Alinko.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, jak pierwszy raz zerknęłam na zdjęcia, to byłam pewna, że to prawdziwe szyszki. Są rewelacyjne. Podziwiam też serwetę, Alinko.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dekoracja wygląda wspaniale a szyszki są prześliczne! Lampionik uroczy:)
    A ta uwaga jest najlepsza - nie dać się ponieść przedświątecznej wariacji!
    I tego się trzymajmy:)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna serweta, a szyszki to mistrzostwo świata!!! Podziwiam za te ilości składanych wstążek i tony wbijanych szpilek, ale efekt wart tego.
    U mnie dopiero okna umyte, ale tradycyjnie przy tym przeziębiłam się, dlatego teraz wszystko idzie mi dużo wolniej. Przestałam się jednak już tym przejmować, ważniejsza jest rodzinna i zdrowie.
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serweta jest zachwycajaca!!!!!! Szyszeczki- magiczne1 Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Serweta jest fantastyczna! A szyszki wyszły wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szyszki są piękne i wyglądają jak prawdziwe, misterna praca

    OdpowiedzUsuń
  17. Szyszki świetne :) widać talent i pracę z sercem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. To te szyszki są ze wstążki ? Wyglądają jak żywe ! Serio ***

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak to wstążka.
    W rolce wygląda nieciekawie, ale jak się upnie szpilkami zmienia wygląd.

    OdpowiedzUsuń