3 października 2017

Niespodzianka - zabawki szydełkowe

Ostatnio pokazałam moje propozycje prezentowe,
a dziś chciałam się pochwalić niespodzianką od Bożenki.

Kiedyś umówiłyśmy się na małą wymiankę dla naszych milusińskich,
ale kochana Bożenka nie dotrzymała obietnicy i zrobiła mi WIELKĄ niespodziankę.
Oto co ujrzałam po otwarciu przesyłki:


szydełkowa myszka-baletnica, misio z szaliczkiem 
- czyli zabawki, których jeszcze nie umiem zrobić (ale się już uczę),
wspaniałe serduszko lniane, ozdobione frywolitką 
- za takie prace frywolitkowe już się nie biorę, bo nie ogarniam,
dwa opakowania kremu i przydaśki czyli serduszkowe koraliki i cekinowe ozdobniki.

Radość moja wielka i mała rozterka; tyle dostałam, a znacznie mniej podarowałam.
Ale cóż, przyjdzie i inna okazja i będzie moja kolej...

Pokażę wszystko jeszcze z bliska;




Z serduszkiem miałam największy problem; jak go sfotografować, by oddać rzeczywisty jego urok.
Może jutro przy dziennym świetle zrobię poprawkę:)


Bożenko, z całego serca dziękuję, bo niespodzianka Twoja "z wielkim sercem".

Zanim myszkę i misiaczka oddam w małe rączki, 
to obejrzę je z każdej strony, by móc skorzystać z praktycznej lekcji szydełkowania zabawek.

Pozdrawiam cieplutko, bo znów szaruga za oknem:))



17 komentarzy:

  1. Piękne zabawki :) i miła niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinko, ze mnie tylko zwykły amator, jak się uprzesz to i błędy znajdziesz, więc ostrożnie z oglądaniem :) Cieszę się, że prezenty się spodobały, niech służą, tak Tobie jak i wnusi. Zdjęcia w taką szarugę i jeszcze wieczorem to nie prosta sprawa i tak wyszły nieźle :)
    Buziaki i mam nadzieję kiedyś jednak się spotkamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prezenciki dostałaś od Bożenki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alinko piekne zabawki technika amigurumi...kiedys zrobiłam takie 3 muffinki:)) CAłusy::)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paczuszka bardzo hojna a mysia niezwykle urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja! Myszka fantastyczna :) Misio oczywiście też, w ogóle cała paczuszka cudowna :) Ja kiedyś zrobiłam owieczkę z bajki Klinika Pluszaków dla bratanicy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodobał mi się misio, ale myszka też jest świetna! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdolne dziewczyny jesteście. Piękne zabawki robicie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne prezenty!Ta mysiasta baletniczka jest przecudowna:)
    Podziwiam precyzję wykonania.Raz jeden zrobiłam królika i przekonałam się,że to wcale nie jest takie proste.Aby takie szydełkowe zwierzątko wyglądało dobrze,musi być zrobione perfekcyjnie.Tak jak te sprezentowane Tobie Alinko.
    POzdrawiam Cię cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne prezenty. Myszka i misio to przesłodkie przytulanki:) Urocza wymianka:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. bo Bożenka ma przerost serducha! ;D
    piękości!

    OdpowiedzUsuń
  12. Same wspaniałości. Bożenka ma wielkie serduszko 😃

    OdpowiedzUsuń