31 maja 2017

Kartki na Boże Narodzenie

Czas goni, a ja się wciąż spieszę... 
i spieszę przedstawić w ostatnim momencie maja kartkę na wyzwanie u Uli K.
Odpuściłam w marcu, kwietniu, ale dziś są trzy:
pierwsza jest majowa czyli z motywem serca;


druga to zaległość z kwietnia;


i trzecia - zaległość z marca;


Kiedyś (już pisałam o tym) poczułam się bardzo zmotywowana przez Ulę do robienia kartek.
W pewnym momencie zrezygnowałam, bo jakoś nie mogłam nic wymyślić.
Jednak ostatnio postanowiłam coś zdziałać,
bo skoro Uli wciąż się chce i poświęca dla nas swój czas,
to usiadłam i wykleiłam.

Co osiągnęłam tym razem? Proszę o uczciwą ocenę.

Pozdrawiam i dziękuję, że wciąż do mnie zaglądacie i komentujecie:))


20 komentarzy:

  1. Alinko i super że nie odpuściłaś, bo bylibyśmy ubożsi o oglądanie tak fajnych karteczek. Dziś dla mnie naj naj jest ta ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinko, koniecznie działaj dalej!
    Wybrałaś piękne grafiki, a Twoje karteczki są świetnie skomponowane.
    Ciekawie dobierasz kolejne warstwy papierów.
    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Alinko dobrze ze nie odpuszczasz bo karteczki świetne. Moja faworytka jest ostatnia-grafika rewelacyjna:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alinko dobrze ze nie odpuszczasz bo karteczki świetne. Moja faworytka jest ostatnia-grafika rewelacyjna:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są piękne ale najbardziej zauroczyła mnie kartka z kotkami.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, jakież piękne karteczki!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki są rewelacyjne!Też odpuściłam w maju,ale to nadrobię,bo ta ulina zabawa jest fajna i praktyczna:)
    Mnie zauroczyła Twoja pierwsza karteczka z serduszkiem,tym bardziej,że ja jakoś nie miałam pomysłu na tą wytyczną:)Super pomysł!!!
    Pozdrawiam Cię Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam Cię za te karteczki, ja jakoś nie umiem tego ogarnąć.

    OdpowiedzUsuń
  9. mi tez się podobają:)
    super rób i pokazuj

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe karteczki Boże Narodzenie Cię niezaskoczy

    OdpowiedzUsuń
  11. I tak trzymaj kochana! Cieszę się, że wróciłaś do zabawy, bo już mi Cię bardzo brakowało, a nie chciałam naciskać, bo sama miałam chwile zwątpienia... Karteczki są śliczne, każda zrealizowana wg jakiegoś pomysłu. Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie karteczki Alinko śliczne. Ta z serduchem skradła moje! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie sobie poradziłaś Alinko. Wszystkie karteczki są urocze i pomysłowe. Numer jeden to pierwsza z serduszkiem - jest śliczna.
    Przesyłam serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobiłaś piękne, pełne świątecznego ciepła kartki :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie piękne, ale ta z sercem najpiękniejsza! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne kartki jestem pod wrażeniem.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. skąd się bierze takie kociaki???? :O
    kcem!

    OdpowiedzUsuń