28 grudnia 2016

Choinki z tkaniny

Witam serdecznie
pozwolicie, że ponadrabiam zaległości przedświąteczne.

Prezentuje więc uszyte choinki dla Małgosi w ramach prywatnej wymianki.
Zgodnie z naszą umową miały być trzy choinki małe i jedna większa.
Tak się prezentują wszystkie razem:


a tu mała i duża


i trzy małe


Choinki uszyłam z lnianej tkaniny, wypełniłam "kulką silikonową"
 i osadziłam na gładziutkim patyku z Castoramy. 
Patyk wyglądał bardzo nienaturalnie, więc okleiłam go zeszłorocznymi laskami cynamonu.
Szkoda, że z zapachu nic nie pozostało.
Dół choinek przystroiłam zielonym i brązowym sizalem.
Z efektu jestem zadowolona, Małgosia pisała, że się jej podobają.
Cieszymy się więc obie.

Wybacz Gosiu, ale Twoją niespodziankę pokażę wkrótce w osobnym poście.
Była dla mnie tak cenna, że będzie sporo zdjęć.

I jeszcze moja druga wymianka, na którą umówiłam się z Beatą.
Beatka przygotowała dla mnie dwa koszyczki z papierowej wikliny,
które ja natychmiast zagospodarowałam małymi kordonkami.


Są super; praktyczne dla mnie i bardzo precyzyjnie wykonane.
Podziwiam dzieła z papierowej wikliny, a teraz te "moje" szczególnie.
Dziękuję Beatko za niespodziankę.


Ja posłałam zgodnie z umową kordonki w jasnych kolorach.


Zdjęcie zapożyczyłam od Beaty, gdyż sama zapomniałam zrobić przed wysłaniem.
Uwielbiam wymianki, gdzie obie strony są zadowolone.

Pozdrawiam i do kolejnego napisania:))

16 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe choinki :D
    Super wyglądają :)


    Odwdzięczam się z każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te choinki , kiedyś poproszę o takie też :):)
    Zdziwiłam się widząc koszyczki pełne , bardzo fajnie wyglądają z włóczkami !!
    A z wymianki jestem bardzo zadowolona :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wymianka! Choinki są bardzo ładne) Pozdrawiam serdecznie)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne choineczki. Ogromnie mi się podobają. Koszyczki z wikliny papierowej również bardzo fajne. Podziwiam osoby umiejące robić takie wiklinowe cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  5. proste ale niezwykle efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczności, piękne prezenty otrzymałaś, ale też i super zrobiłaś. Choineczki sa przeurocze, napatrzeć się na nie nie mogę :) Wszystkiego dobrego na Nowy Rok życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne są te choineczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne choineczki! Cudne po prostu!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alinko jeszcze raz dziękuję za piękne choineczki! Ja pochwalę się na blogu pewnie po nowym roku, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Alinko, Twoje choineczki są piękne, prześliczna ozdoba. Kordonki w koszyczkach od Beatki wyglądają wspaniale i dojrzałam moje ulubione cukiereczki, świetna wymianka. Pozdrawiam 🎄

    OdpowiedzUsuń
  11. Choinki sa R E W E L A C Y J N E!!! bardzo podoba mi się pomysl z cynamonem i osadzenie choinki w drewnie jest super!
    dzięki za odwiedziny na moim blogu :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie są. Piękne kolorki, pień fantastyczny jak naturalny, wspaniały pomysł na podstawki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne i pomysłowe choinki, zaznaczam do wykonania w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń