6 lutego 2014

Sowia wymianka

Dziś przedstawiam wyniki wymianki z motywem sowy. Jest to miły temat, choć przyznam,  że był przez chwilę dla mnie problemem. Najpierw uszyłam dwie poduszki. Założenie było fajne, jednak w efekcie uznałam, iż wyglądają potworkowato i musiałam dokonać zmian w moich zamierzeniach.
Zrobiłam skrzyneczkę i zakładki do książki techniką decoupage. Oto co posłałam Gosi:


A taką niespodziankę zrobiła mi Gosia: notesik oprawiony w filcową okładkę z wyszywaną sówką, wyszywana zakładka, filcowa broszka-różyczka, sowi breloczek filcowy i paczka herbatki owocowej.
Niestety za szybko rozpakowałam herbatę i na zdjęciu pokazałam tylko jedną torebeczkę (usprawiedliwiam się, no cóż nie pomyślałam wcześniej by od razu zrobić zdjęcie).





Dziękuję Gosiu za sowią zabawę. Pozdrawiam obserwarorów i wszelkich zaglądaczy:))





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz