23 maja 2018

Wymianka i niespodzianka

Wymieniłam się tym razem z Mariolą.
Pod postem z filcowymi ciasteczkami Mariola napisała mi, że podobają jej się 
moje "nietuczące ciasteczka" i tak od słowa do słowa dogadałyśmy małą wymiankę.

Od Marioli otrzymałam uroczą haftowaną dziewuszkę:



Ten piękny hafcik mam zamiar "oprawić", ale dziś nie zdradzę jeszcze jak.

A ja posłałam jej ciasteczka w pudełku:





Tyle na dziś o wymiance, z której jestem bardzo, bardzo zadowolona.
Mariolu, serdecznie Ci dziękuję za ten hafcik, jest super!

Uwaga, uwaga!
O niespodziance dla Was napiszę jeszcze dziś, mam nadzieję, że bardzo szybko.
Kto zainteresowany niech czuwa:))

.........

Aktualizuję posta:
O niespodziance napisałam już pod pierwszymi komentarzami.

Pozdrawiam serdecznie:))



30 komentarzy:

  1. Śliczna malutka wróżka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie uwierzycie, siedzę dziś przed laptopem i wpatruję się w ekran jak sroka. Czekam na pierwszy komentarz, i jest!
    Dlaczego? To właśnie ta niespodzianka.
    Dawno, dawno temu Córcia założyła mojego bloga. Było to właśnie 23 maja. W związku z tym postanowiłam dziś pierwszą osobę, która pozostawi komentarz uhonorować niespodzianką w postaci wybranego mojego wytworu. Proszę Cię więc o kontakt mailowy.
    Pozdrawiam wszystkich komentujących i odwiedzających mojego starego bloga:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała wymianka!
    Majową panienkę znam, a Twoje ciasteczka wraz z opakowaniem są prześliczne.
    Alinko, gratuluję kolejnej rocznicy i życzę jeszcze wielu lat w blogosferze - zachwycaj nas swoimi pracami :-)
    Ps. Pięknie dziękuję za życzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ słodka wymianka, śliczna szkatułka z zawartością:) Szkoda, że nie byłam pierwsza;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Iwonko, jesteś druga do niespodzianki. Proszę o kontakt:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :-)
      To mi się dzisiaj poszczęściło...

      Usuń
  6. Jak obie strony zadowolone, to czegóż chcieć więcej :)
    Pozdrawiam i nie śpię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że panienka się podoba. Ja ciasteczkami jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  8. Bożenko, jesteś czwarta i ostatnia do obdarowania w mojej dzisiejszej niespodziance:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie ? Ale się cieszę, wyjątkowo wcześniej nie przeczytałam komentarzy, a zawsze to robię ! Dziękuję Alinko :)
      Miłej nocy :)

      Usuń
  9. A ja się całkiem spóźniłam ;) Alinko wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga! Dobrze, że córka Ci go założyła, bo dzięki temu mogłyśmy się poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne ciasteczka! Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin bloga Alinko. Ogromnie się cieszę,że jesteś,że mogłam poznać Ciebie i że mogę podziwiać Twoje cudne prace.
    Co do pudełeczka z ciasteczkami to troszkę Marioli "zazdraszczam " :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne to pudełeczko z ciasteczkami, nie wiem co ładniejsze czy szkatułka czy ciasteczka. Gratuluję rocznicy blogowej, życzę pomyślności i radości z blogowania Alinko.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Alinko, hafcik jest słodziutki a słodkości apetyczne więc jak widać wymianka udana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna i apetyczna wymianka :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie sie wymieniłyście, hafcik uroczy. Alinko kochana gratuluję kolejnej rocznicy bloga i oby takich było jeszcze jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. :) super te ciasteczka...chyba nie tuczą;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te ciasteczka.. wyglądają jak prawdziwe! Po prostu: wow :-) Gratuluję takich umiejętności :-))

    OdpowiedzUsuń
  18. Apetycznie wyglądają te filcowe ciasteczka i pudełeczko piękne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Alinko, zachwyciły mnie ciasteczka, są fantastyczne, podziwiam!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super wymianka, takim słodkościom to żaden łasuch się nie oprze :) Gratuluję kolejnej blogowej rocznicy i życze wielu kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ cuda!!! Te ciasteczka wyglądają tak pięknie, że aż ślinka cieknie :DDD. Piękny hafcik dostałaś :). Wszystkiego najlepszego z okazji blogowych urodzin :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachwycające wypieki! Poproszę przepis:) Alinko,gratuluję urodzinek i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe rzeczy obie robicie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń