20 maja 2018

Wieszaki decou...

... po raz kolejny.
Wiem, wiem, dla niektórych może już wieje nudą.
Jednak tym razem chciałam by były bardziej "polskie", może trochę "ludowe".
Powstały na specjalną okazję, dlatego tak wyglądają:






Dzisiejsze wieszaki to taka decoupagowa oklejanka motywem wycinanki.
Specjalnie nie wprowadziłam spękań craciem by wyraźnie widoczne były pojedyncze motywy.






Niestety nie znam nazw motywów ludowych, ale myślę, że wyszły "polskie" i "ludowe".

A Wy co o nich myślicie?

Pozdrawiam serdecznie przed pracowitym tygodniem:))
Do kolejnego napisania...



23 komentarze:

  1. Jak zwykle cudne i bardzo mądrze zrobiłaś, bo nie zawsze spękania dodają uroku. Specjalistką od folkloru nie jestem, ale na pewno widzę tu motyw kaszubski i podhalański :)
    Miłej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, stylowe wieszaki. Świetna praca.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie są po prostu urocze - piękne!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne, pięknie rozmieściłaś wszystkie elementy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alinko, kolejne śliczne wieszaczki zrobiłaś, ten w czerwieni najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great decoupage, Alina!!!!!!! They are beautiful!!!!!!! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  7. Alino z pewnością i polskie, i ludowe :) cudne są

    OdpowiedzUsuń
  8. Alinko wyszly fantastycznie, takie ludowe super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko sięgam po ludowe motywy ale Twoje wieszaczki Alinko bardzo mi się podobają.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Alinko, wieszaczki wyszły fantastycznie, ludowe motywy zawsze są takie wdzięczne i takie nasze :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie moga być co drugi post- uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne wieszaczki! Uwielbiam takie motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podobają Twoje wieszaczki i absolutnie mnie nie nudzi ich oglądanie. Są piękne.
    Bardzo dziękuję za Twoje odwiedzinki i za ciepłe słowa. Jestem Ci ogromnie wdzieczna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Są polskie, ludowe i przepiękne!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Alinko wieszaków nigdy za wiele, na łądne rzeczy potrzebne sa łądne wieszaczki i takie sa Twoje:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Alinko, wyszły przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie połączone motywy folkowe - użyłaś wzorów kaszubskich i małopolskich - wyszło cudownie :-))) Dla mnie decu jest zawsze wspaniałe i nigdy się nie znudzi, mogę zarówno podziwiać jak i zdobić bez końca w tej technice. Alinko, pozdrawiam Cię cieplutko :-)))

    OdpowiedzUsuń