25 maja 2018

Ślimak z tkaniny

Czy widział ktoś ślimaki na łące?
Ja tak, w okresie większej wilgotności traw udało mi się je spotkać. 

W Polsce żyje ok 200 gatunków ślimaków lądowych i ok 50 słodkowodnych. 
Niektóre z tych lądowych zamieszkują wilgotne łąki.
A dlaczego ja o ślimakach piszę?

Dziś ostatni dzień wyzwania w Klubie Twórczych Mam pt. Mieszkańcy łąki.


Skoro ostatnio poszczęściło mi się w zabawach wyzwaniowych 
postanowiłam zmierzyć się i z tym tematem szyjąc ślimaka.




Zdjęcia zrobiłam w domu i tylko troszkę naśladują klimat łąki.
Ale może w czasie weekendu będę mieć możliwość zrobienia zdjęć na łące
to zaktualizuję posta. 

Dziś wszystkich serdecznie pozdrawiam, 
 dziękuję za wspaniałe Wasze komentarze i życzenia z okazji kolejnego roku prowadzenia bloga:))




17 komentarzy:

  1. Uroczy ślimak :))Ja jeszcze w tym roku nie widziałam ślimaków , gdzieś się przede mną skryły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam awersję do ślimaków, w tym roku są wszędzie brrr, jakiś zmasowany atak czy coś:( Jednak Twojego przyjęłabym w ilościach hurtowych, jest przepiekny, a przy tym nie żarłoczny;)
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie - też sporo ślimaków, za którymi nie przepadam. Alinkowy ślimaczek słodki.:)

      Usuń
  3. Ślimak rewelacja! Piękny kwiatek ma na skorupce, a ja uwielbiam motyw kwiatowy! Twój ślimak przynajmniej nie jest szkodnikiem, takiego można mieć i tulić :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Od zawsze podobają mi się te Twoje ślimaczki,są śliczne, przytulaśne i nieszkodliwe w przeciwieństwie do tych, które ostatnio mi wpierniczają funkię i słoneczniki :(
    Weekendowe uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo romantyczny jak na ślimaka :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejciu, jaki on słodki, takiego ślimaczka to bym pokochała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas w ogrodzie jest mnóstwo winniczków. Zawsze po deszczu wychodzą na ścieżki i wędrują :) Na szczęście nie robią szkód. Twój ślimaczek Alinko jest śliczniutki i bardzo sympatyczny.Życzę Ci powodzenia w wyzwaniu i miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje uszytki :) Ślimaczek uroczy, przytulaśny :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ślimaczek, dziękuję za zapisanie się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny ślimaczek - ma ogromne szanse na podium Alinko, czego Ci życzę z całego serca :-))) Uściski i pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki ślimak to sobie może mieszkać nawet w domu - piękny i jaka sympatyczna mordka. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam te słodkie ślimaczki, w przeciwieństwie do ich ogrodowych kuzynów-szkodników! Dziękuję za udział w wyzwaniu! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń