18 października 2017

Jesienne nastroje

Na koniec dzisiejszego dnia przychodzę podzielić się 
moimi wytworami powstałymi wskutek jesiennych nastrojów.

Na początek troszkę nostalgiczna kartka dla miłej mi osoby;


a wieszaki wystroiłam na smutno, ale tak mi jakoś pasowało tym razem;







Jesień pomimo wspaniałych kolorów bywa zimna, smutna i ponura.
 I tak mi tym razem w sercu zagrało...


Kochani!
Poszukuję osoby chętnej na wymiankę ze mną:)

Potrzebuję do kartek troszkę listków. 
Polubiłam robić kartki z kwiatkami, ale takie bez liści to są nieciekawe.
Niestety nie posiadam stosownych wykrojników.
Proszę więc o kontakt mailowy, kogoś chętnego mnie wspomóc 
i wymienić się za jakieś moje rękodzielnicze wytwory.
.
Pozdrawiam, i do kolejnego napisania:))


18 komentarzy:

  1. Hej Alinko:-) chętnie wspomoge listkami. Jutro przesle Ci fotki z listkami jakie moge przygotować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful decoupage, Alina. Great work! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale nie odbieram wieszaków jako smutne. Ale wiem, że to zależy od indywidualnych odczuć. Lubię takie delikatne kartki. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Ewcią, to jesienne ale nie smutne wieszaczki - są urocze! Karteczka też wyszła ślicznie.
    Mam kilka wykrojników z listkami, chętnie się podzielę wycinankami. Wyślij mi Alinko swój adres :)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka jak i wieszaczki śliczne, chętnie podzielę się listkami, napisałam mejla :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko, jesień jest taka, jaki mamy nastrój. Czasem nawet w słoneczną, złotą polską widzimy na szaro-buro.
    Karteczki i wieszaczki są urocze :)

    Ja również nie przepadam za jesienią, ale taka jak jest teraz mogłaby trwać do końca roku, a potem...już tylko wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale nie smutno, pięknie i jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te wieszaczki są cudne i jak dla mnie złoto-jesienne. Karteczka śliczna. Pozdrawiam Alinko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wieszaczki jesienne wspaniale wyglądają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Alinko ja tam nie widzę szarej i ponurej jesieni w Twoich pracach. Śliczne są :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlaczego na smutno, nie są smutne są w pięknej jesiennej tonacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawdziwie jesienne prace Alinko. Wieszaczki urocze,a karteczka śliczna, są takie nostalgiczne ale jesień niesie nostalgię:) Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, jesienne wieszaki.
    Delikatna karteczka.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wieszaki wcale nie są smutne, raczej radosne, jesień ma tyle barw i tyle daje nam plonów, to wbrew pozorom bogata, a więc i radosna pora roku, co widać w Twoich pracach. Mail poleciał :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna karteczka!!! Wieszaki wyszły super!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne prace, szczególnie podoba mi się wieszaczek z kasztanami :)

    OdpowiedzUsuń