24 maja 2017

Życzenia w kapeluszu

Witam
i na wstępie bardzo serdecznie pozdrawiam wszystkich kochających jeże
i tych którym moje jeże przypadły do gustu.
Dziękuję za Wasze komentarze pod poprzednimi postami.

Dziś pokusiłam się o zrobienie kartki w innej formie, bo w formie kapelusza.
Kartki takie podpatrzyłam u Agnieszki i u Inki.
Obu bardzo przy tej okazji bardzo dziękuje za inspiracje.
Oto moja interpretacja kapelusza na życzenia;

najpierw z przodu:




teraz z boku:


w środku miejsce na życzenia:


a tak wygląda po złożeniu:


Spodobała mi się taka forma kartki, więc pewnie jeszcze podobną wykleję.
A przy kolejnej okazji pokuszę się o pudełko; może mi się uda.

I jak oceniacie moje zmagania z papierem?
Bo ja wciąż ćwiczę i ćwiczę się w robieniu kartek...

 Pozdrawiam serdecznie:))


28 komentarzy:

  1. Bardzo zdolna z Ciebie modystka!
    Wyobraziłam sobie jak ładnie takie kapelusiki prezentowałyby się na szydełkowych lalkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten kapelusik,wierzę, że pudełeczko zrobisz równie piękne! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Alinko, przywiedziona tutaj ciekawością - jestem i podziwiam Twoje dzieło. Kapelusik wyszedł super, widzę że kursik się przydał :-))) Bardzo się cieszę że z niego skorzystałaś, każda Mama będzie zachwycona takim cudnym prezentem wykonanym ręcznie - Dzień Matki to szczególna okazja więc i karteczka powinna być szczególna, chyba się ze mną zgodzisz że ta forma jest bardzo efektowna i kobieca?
    Dziękuję serdecznie za odwiedzinki, pozostawienie przemiłego komentarza i zapraszam do mnie częściej:-) Pozdrawiam słonecznie i cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczna kartka. taka niecodzienna. jest przeurocza! Jeszcze ten niebieściutki kolorek kapelusika dodaje romantyzmu, strasznie mi się podoba:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kapelusz wyczarowałaś! Ciekawa forma, muszę się pokusić o wykonanie podobnej kartki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza, taka romantyczna i bardzo nie typowej formie, świetna pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowa. Takiej jeszcze nie widziałam. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Alinko piękny kapelusz wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ćwiczenia wychodzą ci ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest swietne. Super pomysl a wykonanie rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem. Prawdziwe cudo. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo elegancki kapelusik zmajstrowałaś !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Alinko, świetny pomysł, karteczka - kapelusz bardzo mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. No nie...karteczka jest rewelacyjna, w ogóle myslałam,że to letni kapelusik sobie taki sprawiłas...a tu proszę, cudo! Pozdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękny kapelusz w jednym z moich ulubionych kolorów :-) Podobny zrobiła też Danusia:

    https://danfi1.wordpress.com/2017/05/21/easel-card-w-formie-kapelusza-foto-kurs/

    Serdecznie dziękuję za wizytę i komentarz u mnie, pozdrawiam :-)

    SSerdecznie dziękujż

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy, bardzo elegancki kapelusik!
    Też się przymierzam do takiej formy na czerwcowe urodziny Mamy :-)
    Serdeczności przesyłam, Alinko :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Alinko jak zwykle podziwiam Twoje pomysły - kapeluszowa kartka rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacja Alinko :) Wspaniałe są te wersje kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wciąż ćwiczysz Alinko? Ty już jesteś mistrzem. Kartka prześliczna. Delikatna jak wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Alinko - rewelacja, cudny Ci ten kapelusik wyszedł i bardzo wyrazisty w tych kolorach. Możesz śmiało dalej "bawić się" papierkami, bo widac że Cię kochają i świetnie z Tobą współpracują :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Alinko, karteczki robisz po mistrzowsku, a ten kapelusik to jak wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Taka wersja karteczki to dopiero niespodzianka i uśmiech na twarzy obdarowanego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zauroczylo mnie ta kartka. Wyjątkowy kształt. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zauroczylo mnie ta kartka. Wyjątkowy kształt. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładna i pomyslowa kartka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń