7 stycznia 2015

Zimowe wieszaki

Z okazji świąt, nastania nowego roku dostajemy różne prezenty i różne prezenty przygotowujemy. 
Mogą to być takie co cieszą oczy wciąż i takie, które są często schowane, niewidoczne. 
Ja poczyniłam takie co i cieszą oko i są zazwyczaj schowane w czeluściach szafy, 
przykryte ciężką zimową odzieżą. 
Są to oczywiście bardzo lubiane przeze mnie wieszaki.
Jedne są z krakiem inne przyciemnione z deczka patyną.












No i który najciekawszy, który "chciałoby się mieć", proszę oceniajcie.
Pozdrawiam serdecznie i do następnego razu:))











9 komentarzy:

  1. Fajna kolekcja na zimowe płaszcze. Dla mnie nr. 1 to ten z przedostatniego zdjęcia.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka podobnych [ upominki] a naj , naj 3 od końca ,ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne i praktyczne- ten przyciemniony bardziej mi pasi:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudno mi wybrać, który jest najładniejszy - wszystkie mi się podobają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam do Ciebie przez przypadek ale na pewno zostaje na dłużej, wieszaki cudne ja obstawiam przedostatni chociaż wybór strasznie trudny bo wsystkie mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne Alinko! Na pewno ucieszyły nie jedne oko! Tak sobie planuję wykonać wieszaczki i jakoś jeszcze mi się to nie udało, oj zachęcasz:) ! Promyczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko oj pytasz które? Oczywiście , ze wszystkie..a na nich nowe sukienki i bluzki...:)
    Kiedyś kupiłam jeden żeby zobaczyć jak go można ozdobić i tak leży..leży..może wreszcie coś z tym zrobię dzieki Tobie;) Inspiracji u Ciebie co nie miara.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku;))

    OdpowiedzUsuń