5 stycznia 2015

Noworoczna rozdawajka

Witajcie,
przeglądając wczoraj Wasze blogi doczytałam się, że większość blogujących osób ma już dość wolnych dni i zwykłego leniuchowania. Mnie te kilka świątecznych dni było bardzo potrzebnych. Odpoczęłam, zajrzałam do swoich zapasów rękodzielniczych i się trochę zmartwiłam. Mam tyle różnych skarbów, których nie mam czasu wykorzystać. Postanowiłam więc zacząć nowy rok od rozdawania. Mianowicie chciałabym poczęstować chętną osobę takimi oto artykułami do decoupage: serwetki o bardzo szerokiej gamie tematycznej, drewniane małe pudełeczko, powiedzmy piórnik z grubego kartonu i
4 pary drewnianych kolczyków do ozdobienia. Ogłaszam zatem noworoczną rozdawajkę.


Proponowana rozdawajka ma polegać na dobrej zabawie odgadnięcia ilości oferowanych serwetek. 
Moja podpowiedź brzmi: jest ich parzysta ilość, więcej niż 100, mniej niż 150, a liczba mówiąca o ilości nie jest podzielna przez 10. Wiem, trochę skomplikowałam, ale chętni dadzą radę.

A więc zasady:
1. Proszę zostawić komentarz pod postem deklarując chęć udziału w zabawie, zaznaczyć adres swojego  bloga i podać swoją propozycję ilości oferowanych przeze mnie serwetek.
2. Umieścić podlinkowany banerek na swoim blogu na pasku bocznym.
3. Miło mi będzie, gdy zostaniecie u mnie na dłużej, ale nie jest to konieczne.
4. Zabawę kończymy 26 stycznia o północy. 
5. Kolejnego dnia podam zwycięzcę, czekam dwa dni na adres i wysyłam nagrodę. 

Jeżeli nikt  z  biorących udział w zabawie nie poda prawidłowej liczby serwetek, zwycięzcami będą 2 osoby podające najbliższy wynik, a nagrodę podzielę na połowę. Jeżeli zaś zdarzyłoby się, że będą 2 osoby podające prawidłową liczbę, pierwsza z nich otrzyma to co zaproponowałam, a tej drugiej przygotuję niespodziankę, również z zawartością serwetek.

Mam nadzieję, że nic nie zakłóci przebiegu dobrej zabawy.  
Pozdrawiam i zapraszam do udziału w "Noworocznej rozdawajce" :))

27 komentarzy:

  1. no to sprobuje....jest ich moze 126 :)
    tęsknię już za decu i właśnie myślałam żeby coś ozdobić więc zapisuję się na twoją rozdawajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój typ to 116 :) http://www.kgosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Alinko, myślę że serwetek jest tak około 142- 148 , pozdrawiam Dusia [ do zabawy nie wchodzę] dekupaż mnie nie "kręci" ha ha pozdrawiam ciepło Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Na banerku widzę same przecudnej urody prace, jesteś Mega zdolna w każdej dziedzinie. Wszystkiego Najpiękniejszego w Nowym Roku !
    Pierwsza myśl była inna, ale podam cyferkę 144 ( ta pierwsza to 122 - podaję tylko dla informacji ) . Banerek zaraz leci na bloga :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to ja strzelam 136 :) banerek pojawi sie na blogu :)
    Buziak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adres bloga chyba znasz.. ale jak zasady to zasady: www.decustyle.blogspot.com :)

      Usuń
  6. no to ja strzelam blisko Zuzy- 134- nie wiem dlaczego, ale kto mi zabroni?:) Pozdrawiam serdecznie i noworocznie, a że co jakiś czas biorę się za decou to wchodzę w zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  7. to i ja się pobawię, możliwości jest 20 i jak tu strzelić we właściwą, syn inżynier podpowiada by strzelić w 128 to tak strzelam. Banerek u mnie na blogu www.pasjevioli.pl.

    OdpowiedzUsuń
  8. Również z chęcią postrzelam - 122. Banerek na blogu: http://handmade-decoupage-pasja.blogspot.com/
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się
    Myślę , ze tych serwetek jest 144 . Tak ... pewnie 144.. Bo czemu nie akurat tyle.

    Baner http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zatem i ja się zgłaszam :) a co do ilości serwetek hmm "na oko" 132 :)
    Banerek na decupogodzinach.blogspot.com
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dobrze, że tutaj trafiłam :)
    Myślę, że serwetek jest 138. Banerek tu: http://pani-kredka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Według moich obliczeń serwetek jest 126 :) banerek można znaleźć u mnie czyli:
    http://annawojnar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. No i coś pokręciłam....ale piszę komentarz raz jeszcze ;) Myślę, że serwetek może być 138 :) Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa :) http://artalexandrablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuję się i strzelam w 106
    https://robotkowymiszmaszoli.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja podam liczbę 134 :).

    Fajny pomysł, a prezenty super :).

    Zapisuję się.

    http://raeszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. mój typ to 108 ... wymyśliłas niezłą zabawę jak tu nie spróbować szczęścia . Wszyskiego Dobrego w Nowy Roku dużo weny życzę .. POzdr http://kartkomaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. 123 serwetki
    myways.blog.pl
    Bierzemy udział

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja myślę, że serwetek jest 127 ;)
    Fajna zabawa:) Biorę udział:)
    Banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/
    Pozdrawiam:) Ależ jestem ciekawa finału:) hi, hi

    OdpowiedzUsuń
  20. Oooo mały włos nie przegapiłam świetną zabawę :) Ale już poprawiam się. Na pierwszy rzut oka pomyślałam o 138, ale widzę w komentarzach, że nie tylko ja postawiłam na tą cyfrę. Dobra, to mój typ to 121.

    OdpowiedzUsuń
  21. Taka rozdawajka to miłe rozpoczęcie Nowego Roku :) chętnie wezmę w niej udział :)
    http://mirosek.blogspot.com/
    A co do serwetek? ciężka sprawa , powiedzmy, że 50 szt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Biorę udział także a jakże!
    Banerek na Mój Magiczny Decoupage.
    Ilość serwetek: 105:)
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  23. Hmm...ja stawiam na 122 :)
    Banner umieszczony....jeszcze chyba zdążyłam ;)
    Pozdrawiam ciepło:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń