7 stycznia 2018

Witam w nowym roku

... wszystkich razem i każdego z osobna.

Ponieważ kocham bardzo święta Bożego Narodzenia, 


ich klimat, zapach, rodzinne kolędowanie, a wcześniej wszystkie przygotowania,
 to w tym roku tak delektowałam się wszystkim, że spowolniłam i zrobiłam przerwę w blogowaniu. 

Dziś przychodzę do Was z najlepszymi życzeniami na nadchodzący czas,
przesyłam mnóstwo uścisków i samą pozytywną energię.

Na początek chwalę się swoją choinką,
 udekorowaną śnieżynkami szydełkowymi i aniołkami od Beatki;



i filcową choinką przygotowaną dla Poli;


Choinka jest pewnego rodzaju zabawka sensoryczną; 
bombeczki i gwiazdka przymocowane są za pomocą rzepa, dzięki czemu można je odczepiać.
Małe dzwoneczki przyszyłam na stałe, ale poruszane małymi paluszkami dzwonią subtelnie. 


Zdjęcie słabej jakości, ale ciemno i buro, a fotograf wciąż uczący się:)

Ponieważ lubię wianki, więc nie mogło zabraknąć i takiej dekoracji;


A teraz czas na podziękowania;

serdecznie dziękuję za kartki świąteczne, które do mnie dotarły, 
wszystkie mają dla mnie wielkie znaczenie,
a pokazuję w kolejności w jakiej wyjmowałam ze skrzynki na listy;

od Moniki


od Uli K.


od Ewy


od Eli




od Moniki




Dziękuję bardzo za Wasze dowody sympatii:))

Kończąc dzisiejszego posta, pragnę podziękować wszystkim kochanym blogowiczkom, które wsparły moje ćwiczenia w kartkowaniu i przesłały mi wiele scrapkowych wycinanek.
Pracuję powoli z nimi, kombinuję, dopasowuję.
Ale o tym napiszę wkrótce osobnego posta.

Dziś pochwalę się tylko kartką od Ewy
gdyż wszystkim Rękodzielniczkom życzę w nowym roku by choć trochę dbały o siebie
i czuły się szczęśliwe ;


Pozdrawiam, i do szybszego niż ostatnio napisania:))


20 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Alinko! Zdrówka i mnóstwa weny! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinko same śliczne rzeczy nam tu dziś pokazałaś, wianek jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace :) Pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego na ten Nowy Roczek :) Piękną masz choineczkę a i wianek cudny :) Cieszę się,że karteczka dotarła i bardzo dziękuję za karteczkę od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka z jeżykiem, Alinko :-)
    Piękna choinka i wianuszek oraz kartki od Dziewczyn, a pomysł na zabawkę-choinkę po prostu rewelacyjny.
    Wszystkiego dobrego na cały rok, Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego. Widzę że moja kartka zabłądziła i nie dotarła. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego Alinko w Nowym Roku! Piękna choineczka sensoryczna :) a Twoja choinka cudna :) wianuszek mnie zauroczył ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz uroczą, delikatną choinkę, śliczny wianek. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Alinko najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i z okazji Urodzin :):)
    Choinka prześliczna i jaki wysyp kartek *

    OdpowiedzUsuń
  12. Choineczka przecudnej urody i kartki piękne! Samych cudownych i twórczych dni w tym roku Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Choineczka wygląda wyjątkowo bialusie aniołki dodały jej uroku i niepowtarzalności. Jerzy jak zwykle uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne świąteczne ozdoby :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczne świąteczne ozdoby, szczególnie choinka:)
    Dobrego roku Alinko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Alinko, wszystkiego dobrego w Nowym Roku 😀
    Piękna choinka i wianuszek 😀

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie szczególnie w oko wpadł wianek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne pr3zenty u ozdoby... Ale mnie także jak lusię szczególnie zachwyca wianek :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna kartka z jeżykiem i wianek bardzo dekoracyjny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń