12 grudnia 2017

Szydełkowe ozdoby świąteczne...

bombki, śnieżynki, gwiazdeczki i aniołki.

Cieszy mnie to, że dawne techniki wracają 
i  na kiermaszu charytatywnym cieszyły się dużym powodzeniem.

Bombki udziergane na szklanej bazie;



Bombki średnicy 8 cm okazały się najbardziej chodliwe.

Śnieżynki były do wyboru; mniejsze, większe, 
śnieżnobiałe i obdziergane srebrną bądź złotą nitką.
W nawale pracy takie udało się sfotografować:




Te ostatnie wyglądają na duże, ale były najmniejsze, takie na 5 cm średnicy.
Ale tak to jest jak fotograf niewykwalifikowany:)

Jeszcze chciałam się pochwalić pięknymi aniołkami od Beatki.
Oto sześcioosobowa rodzinka aniołkowa:


Beatko, dziękuję, że zechciałaś je dla mnie zrobić.
Są urocze i będą piękną ozdobą na mojej tegorocznej choince.

Pozdrawiam gorąco wszystkich do mnie zaglądających,
przepraszam tych, do których ostatnio nie zajrzałam,
ale pomału nadrabiam wszelkie odwiedziny.

Kochani, do kolejnego napisania:))


18 komentarzy:

  1. Ja to nieustannie podziwiam szydełkowe ozdoby, bo jeszcze zrobić dałabym radę, ale usztywnienie to dla mnie katorga... Alinko cudne prace :) super aniołki zrobiła dla Ciebie Beatka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och i ach...tak się będę zachwycać :)Bombki cudne, nie umiem takich ubranek bombeczkowych zrobić. Gwiazdeczki co jedna to piękniejsza, ja tylko jeden wzór opanowałam, który Magda łopatologicznie opisała na cyklicznym szydełku. I aniołki Beatki, pierwsza klasa. Pozdrawiam cała w zachwytach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne ozdoby świąteczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. To choinka będzie wyglądać bardzo zdobnie w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alinko, śliczne ozdoby wydziergałaś i pięknie Cię Beatka obdarowała :-)
    Serdeczności przesyłam 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne ozdóbki, już wyobrażam sobie Twoją choineczkę :). Aniołki Beatki śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne bombeczki i śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie ozdoby prześliczne :) Piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Alinko. Wyczarowałaś piękne ozdoby choinkowe. Urocze bombeczki, aniołki i gwiazdeczki... Lubię takie śliczności! Podziwiam umiejętność i cierpliwość w ich robieniu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałości Alinko! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Alinko, podziwiam Twoje prace, są cudne!!!Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne ozdoby na choinkę.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne ozdoby!!!!
    Zdrowych i spokojnych Świąt , rodzinnej atmosfery i wszystkiego co najlepsze !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne ozdoby!
    Pozdrawiam serdecznie!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Alinko cudne ozdoby.Wymagają dużo pracy, ale efekt jest naprawdę WOW:)
    Pozdrawiam i dużo mocy twórczej w tym roku:)

    OdpowiedzUsuń