19 lipca 2017

A ja sobie leniuchuję...

Witam wakacyjnie rozleniwiona, opalona nadmorskim słońcem i wiatrem.
 Jako rezultat mojego leniuchowania przedstawiam 
szydełkową serwetkę w kolorze lawendowym.
Jest jeszcze w wersji roboczej, nie usztywniona, nie naciągnięta.
Ale warunki nie sprzyjają, więc pokazuję taką jaka jest w tej chwili.



Powstała na podstawie wzoru z gazetki "Anna robótki" nr 3 z 2016 r.
Niestety nici wybrałam inne niż zaproponowano i nie mogłam poradzić sobie z falowaniem serwetki. Trzykrotne prucie i poprawianie dało zadowalający dla rezultat.
Jej wielkość to 35 cm.

Pozdrawiam serdecznie i leniuchuję sobie dalej:))
i szydełkuję...
a efekty pokażę wkrótce.

27 komentarzy:

  1. Piękna lawendowa serweta. Milutkiego leniuchowania :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie leniuchowanie to ja popieram w całej rozciągłości, cudny efekt, co widać nawet bez odpowiedniego wykończenia😁
    Uściski ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak takie ma być leniuchowanie to jak najdłużej :) Serwetka wspaniała, chociaż jak piszesz w stanie "surowym". Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiej to dobrze, leniuchuje sobie :) Wobec tego miłego dalszego leniuchowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serwetka śliczna!
    Niech to leniuchowanie trwa jak najdłużej...
    Pozdrawiam słonecznie, Alinko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wobec tego miłego wypoczynku! Efekt leniuchowania cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna - i kolor i wzór! :)
    No właśnie ja też czasami tak mam, że mimo iż robię zgodnie ze wzorem zaczyna falować - tak sobie myślę, że pewnie szydełko nie o tym rozmiarze wzięłam i grubość kordonka ma wpływ. Ale nic to, kolejne doświadczenie zdobyte. :))
    Odpoczywaj i leniuchuj (twórczo?) :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Serwetka śliczna , a na falowanie pomaga dokładne naciągniecie przy krochmaleniu :)
    Miłego leniuchowania i odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż Ci zazdroszczę Alinko tego błogiego odpoczynku :) Ja w pracy a z oknem ponad 30 stopni, ach... na plaży by się poleżało...
    Serwetka cudna, takie kolorki lubię najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo efektowne to Twoje leniuchowanie:)
    Serwetka jest śliczna!Wspaniały kolor wybrałaś.
    Zyczę Ci Alinko przyjemności z dalszego leniuchowania i czekam na rezultaty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolorek i piękny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny wzorek ... podoba mi się ta serwetka.

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna jest! udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie leniuchowanie to i ja mogłabym mieć, wspaniałą serwetkę stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już teraz wygląda ślicznie, miłego leniuchowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna serwetka:)
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Leniuchuj tak dalej, bo jak widać po serwatce, twórcze leniuchowanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczna serwetka w pięknym kolorze. Ja nie robię serwetek, a uwielbiam więc mój zachwyt jest podwójny:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Leniuchowanie to zbieranie sił do dalszej pracy (zabawy, twórczości). Odpoczywaj i leniuchuj.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo owocne to Twoje leniuchowanie, bo serwetka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń