24 czerwca 2017

Wygrałam...

a dziś się chwalę...
Na początku czerwca zostałam wylosowana do obdarowania u Janeczki.
Powodem był pod koniec maja napisany 
przez tę wyjątkowo twórczą i pracowitą Kobietkę 500-ny post w ciągu 7 lat blogowania. 
Janeczce gratuluję wielkiej twórczości, 
a Wam pokazuję to co mnie radośnie zaskoczyło i niezmiernie ucieszyło:


Janeczka prosiła bym coś zasugerowała do jej niespodzianki.
Wybrałam więc broszkę frywolitkową, bo bardzo podziwiam tę technikę.
Ale Janeczka zrobiła dla mnie komplet na bogato: broszkę, naszyjnik i kolczyki.
Wszystko jest pięknie skomponowane, perfekcyjnie wykonane i teraz cieszy moje oczy.
Całość niespodzianki tak się prezentowała:




Do frywolitkowej biżuterii Janeczka przygotowała mi czekoladownik z uroczym przesłaniem:

"Dziękuję za to, że jesteś.
Każdy człowiek jest dla drugiego darem."

Wielkie słowa, szkoda tylko, że często bagatelizowane.

Janeczko serdecznie dziękuję za tak wypasiony prezent,
a z okazji Twoich imienin życzę wszystkiego co najlepsze i przesyłam wirtualnie kwiaty.


Kto jeszcze nie odwiedził Janeczki bloga, to polecam gorąco-Janeczkowo.

Pozdrawiam i życzę ciepłej i udanej niedzieli:))



19 komentarzy:

  1. Alinko Janeczka pięknie Cię obdarowała :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny prezent otrzymałaś, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezent dostałaś Alinko, serdecznie gratuluję.
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Prace Janeczki podziwiam od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny prezent! Gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyjątkowy prezent- cacuszko! Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Och przepiękna biżuteria ! Gratuluję i troszeczkę zazdroszczę takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prezenty!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały komplet dostałaś Alinko, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Janeczka wspaniale Cię obdarowała

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje Alinko! Piękne otrzymałaś podarunki :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny komplecik ! Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny prezent i oryginalny. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Alinko spóźnione życzenia zostawiam:) Cudny komplecik wygrałaś, prześliczny i kolor mi sie podoba. Jest uniwersalny! Pozdrawiam cieplutko i gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń