28 czerwca 2017

Niespodzianki otrzymałam...

od Beatki karteczka wykonana haftem matematycznym;


 Papier ma błyszczącą fakturę i moje zdjęcie nie oddaje uroku tej karteczki.
Ta technika daje dużo ciekawych możliwości i mam ochotę na nowo się nią zainteresować.
A to dzięki inspiracji Beatki.

I niespodzianka od Uli K.


czekoladownik 


z zawartością;


mediowe pudełeczko;


z takim wypełnieniem kwiatuszkowym;


I przydaśki, których niezbyt widać na pierwszym zdjęciu;


Nie mam wyjścia muszę robić kartki:))

Dziewczyny bardzo gorąco Wam dziękuję, sprawiłyście mi wielką radość.
Miło jest dostawać bezinteresownie podarunki od osób, które zna się tylko wirtualnie.
Ale może kiedyś się poznamy?

Dacie się zaprosić na spacer po Krakowie i małe co nieco?

Pozdrawiam Was mili zaglądacze i komentatorzy mojego bloga:))


24 komentarze:

  1. Alinko ja chętnie :) Kraków nie tak znowu daleko ;) kto wie może się kiedyś spotkamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne niespodzianki, masz rację, to niesamowite uczucie, jak dostajemy prezenty od osób, ktorych nigdy się nie widziało. Jakby co, to ja się piszę na ten spacerek 😁
    Uściski🌼

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prezenty otrzymałaś Alinko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się razem z Tobą tą niespodzianką od nas :):)
    Spacerek po Krakowie jak najbardziej, córka jedzie ze znajomymi do Krakowa w wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale niespodzianka. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezenty, obyś takich niespodzianek miała jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjmij i moje gratulacje! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. To się nazywa niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze prezenty!
    Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Alinko, piękne prezenciki otrzymałaś;)Tak. Podarunki są bardzo miłe;)A na spacer po Krakowie? Chętnie! Ale na pewno już nie w tym roku;)Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostałaś super niespodzianki :).

    Fajne są te nasze internetowe znajomości :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne prezenty. Bardzo podoba mi się pudełeczko :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Alinko,ostatnio na trochę przepadłam,przepraszam,ale właśnie nadrobiłam wszystkie zaległości.Tyle piękna narobiłaś!A Jeżyki poprawiły mi humor na resztę dnia,mam nadzieję,że planujesz następne takie karteczki:)
    Na prezenty było miło popatrzeć,bo naprawde są śliczne.
    Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna niespodzianka.Kartka jest cudowna.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne prezenty i Kraków też się siostrze podobał:)**

    OdpowiedzUsuń
  16. ทดลองเล่น pg slot หากิจกรรมยามว่างฆ่าเวลาเเถมยังได้เงินต้องทดลองเล่น พีจีสล็อต เกมคาสิโนออนไลน์สะดวกสุดๆ เล่นที่ไหนก็ได้ 24ชม.โบนัสเเตกง่าย รับเงินไปเลยฝาก-ถอนง่ายเเละไว

    OdpowiedzUsuń