18 kwietnia 2016

Zdecydowałam się

popróbować dalej zabawy w scrapowanie. 
Ewa zachęciła wiele osób do zabaw kartkowych, a tym razem ogłosiła scrapowanie przez 9 miesięcy. 
Nie wiem czy wszystkiemu podołam, ale ryzykuję, 
gdyż w każdym momencie można spauzować i odpuścić w trudnym miesiącu. 
Pierwszy miesiąc to kropki i kratka. 
Ja tak zinterpretowałam Ewy wytyczne:



i banerek potwierdzający wytyczne


Powyższą karteczkę przekazuję Ewie, a Wam pokażę jeszcze jedną zgodną z wytycznymi.
Ponieważ lubię kwiaty, kartka z kwiatami.



Pozdrawiam serdecznie wszystkich, do miłego poczytania:))

19 komentarzy:

  1. Powiem Ci Alu, że dla mnie to wyższa szkoła jazdy, a Ty wyszłaś z tego cudnie. Karteczki są przepiękne i nadal widzę w nich Twój styl :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie pokazałaś i połączyłaś kropki z krateczką, karteczki wyszły cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te karteczki, Alinko!
    Kusisz, kusisz... muszę i ja podjąć próbę scrapowania, bo efekt wart pracy.
    Podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne połączenie kolorów i elementów.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne połączenie kropek i kratek :) fajnie, że też się bawisz :) ja też nie wiem czy podołam wszystkim, ale spróbować warto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki, takie bardzo świeże i wiosenne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko, cudne :) Kratki, kropki i kwiatki niby nie pasuje tu nic do siebie, a zrobiłaś cudowne zestawienia :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz piękniejsze te karteczki u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki są śliczne.Świetne połączenie dodatków .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super karteczki, świetnie dobrane dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna interpretacja kratek i kropek.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Alinko jakiej kartki byś nie zrobiła wychodzą cudeńka :).

    Obiema jestem zauroczona :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się nie znam na tej technice,ale karteczki mi się bardzo podobają:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi sie ta karteczka z "przedarciami'. Podobają mi się obie ale przedarcia i strzępienia , super.

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz fajne, niestandardowe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna karteczka, po prostu rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń