25 kwietnia 2016

Słoiki na kawę

Tym razem zmalowałam słoiki, w których można przechowywać kawę.
Wiadomo, takie przechowywanie może być krótkie, bo kawa szybko wietrzeje,
ale słoiki są gotowe i mogą cieszyć czyjeś oczy .



Do tych trzech mniejszych przygotowałam jeszcze jeden duży.


A tak wyglądają wszystkie w komplecie:


Słoiki ozdabiałam serwetkami, podmalowałam tło gdzie było potrzeba, troszkę podcieniowałam.
Na przykrywkach  zawiązałam dekoracyjny bawełniany sznurek
 i dokleiłam na końcach ziarenka kawy.
Ot, i cała moja sztuka.

 Pozdrawiam Was w ten zimny wiosenny wieczór i idę obejrzeć co na innych blogach się dzieje:))
Witam jeszcze nową obserwatorkę mojego rękodzielniczego świata - Elżbietę. 
Rozgość się Elu i czuj się tu dobrze:))



19 komentarzy:

  1. Alinko piękne słoiki wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. są śliczne! bardzo pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne!
    Narobiłaś mi ochoty na decoupage... może w wakacje namówię córki i coś ozdobimy :-)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakie piękne! I moje kolory! Teraz ja przyjdę po nauki do Ciebie - marzą mi się takie słoiki na kawę i kawowe obrazki decu do mojej kuchni. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne słoiczki aż kawą zapachniało, ten sznurek dodał im uroku, u mnie też zimny wieczór więc pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają, aż poczułam zapach świeżo mielonej kawy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne!! Do takich słoików to kawa powinna być wyjątkowa. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne!! Do takich słoików to kawa powinna być wyjątkowa. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny słoikowy komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wytrzymam- rewelacja!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla takiego kawosza jak ja - - rewelacja Alinko :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny pomysł! Super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyszły Alinko i cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe słoiczki, pięknie ozdobią kuchnię

    OdpowiedzUsuń
  15. Słoiki idealnie nadają się do ozdoby, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale przepiękne słoiczki, śliczne, świetny pomysł na końcach sznureczków z ziarenkami kawy, też mam przygotowane do ozdabiania słoiczki :)

    OdpowiedzUsuń