28 września 2015

Wrześniowa królisia

... a dokładniej wrzosowa. Dzięki udziale w wyzwaniu Cyklicznych Kolorków u Danutki  dostrzegłam inną wyzwaniową zabawę, do której postanowiłam dołączyć. A jest nią:


Bardzo podobają mi się wrzosy i co roku goszczą na moim parapecie okiennym. 
Do kwiatowej dekoracji okiennej dorzuciłam dzisiaj króliczkową Wrzosową Panienkę;





Pracę tę zgłaszam na wyzwanie na blogu  Agaty.
Na koniec pokażę jeszcze mojego królika Marchewę w gustowniejszym kapelutku



I jak lepiej?
Pozdrawiam, dziękując za każdy pozostawiony komentarz:))


22 komentarze:

  1. Alinko królisia jest przecudna, witaj w zabawie i baw sie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oba króliki cudne i ozdoba kwiatowa świetna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne króliczki i bardzo apetyczne marchewki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna , świetna Alinko , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Którego bardziej pochwalić, Wrzosową królisię, która daje trochę wiosny jesienią, czy Marchewę, który ma teraz kapelusik w kolorze który zasugerowałam, Salomonowym wyjściem, chwalę oba, bo oba są przecudnej urody :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa i sugestię na kapelusz. Teraz jest prawdziwy Marchewa.
      Pozdrowionka ślę:))

      Usuń
  6. Śliczna, wrzosowa królisia ale i kawaler godzien uwagi :) piękne

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko królisia to cała ja,a na poważnie przecudna jest. I jaki ładny króliczy kawaler masz rację w tym kapeluszu jest weselszy. Pozdrawiam serdecznie i witaj w zabawie oby na dłużej :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny króliczek i w sumie nie jest ważne czy na wyzwanie czy nie- byle efekt końcowy był śliczny i cieszył oko- pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne królisie. A tym razem to byłm tego faceta z marchewami zwinęła- zakochałam się w Nim. Przekaz mu to, proszę....

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ta Wrzosowa Panienka a i Marchewkowy Pan też niczego sobie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne króliki, wyglądają bardzo uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna parka! Cudna wrzosowa królicza panienka i genialny marchewkowy królik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne przytulanki! Panienka elegancka, w ślicznym kolorze sukience. Pan Marchewka podbił moje serce, jest odlotowy!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam takie szyjątka. Jakoś mi brak odwagi żeby sobie takie sprawić :-). Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Króliczki są fantastyczne;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Króliczki przecudne :) Aż tchną radością i optymizmem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudne są te Twoje królisie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w marchwiowym królisiu :)

    OdpowiedzUsuń