20 września 2015

Dziękuję tym, którym się dużo chce...

Witam wszystkich do mnie zaglądających!
Tym razem post inny niż poprzednie. Chciałam bowiem wszem ogłosić, że dziś bardzo dziękuję tym, którym się bardzo dużo chce robić dla innych i zachęcić, byście zajrzeli na bloga Lidzi i Danusi.

Wyjaśniam dlaczego: Danusia od ponad roku organizuje przednią zabawę CYKLICZNE KOLORKI U DANUTKI. W każdym miesiącu proponuje wykonać jakąś pracę w wyznaczonym kolorze. W lipcu minął rok rękodzielniczej wyzwaniowej zabawy.


W związku z takim jubileuszem (czytaj: 12 miesięcy) Lidzia postanowiła przygotować prezent niespodziankę dla pomysłodawczyni i realizatorki zabawy.  Zaprosiła chyba 200 osób do przygotowania jednej karty A4 do albumu. Z nadesłanych kart powstał w jej rękach wspaniały pamiątkowy album rocznicowy, który przesłała Danusi. Warto obejrzeć to jej dzieło oraz karty, które przygotowały osoby biorące udział w "kolorowych wyzwaniach".


(Zdjęcie powyższe zapożyczyłam z bloga Lidki.)
Mnie udało się wziąć udział w kolorowej  zabawie w ciągu pierwszych dwunastu miesięcy 
tylko jeden raz, a drugi z okazji wspaniałej rocznicy. 
Mimo to, przygotowałam kartę jako wdzięczność i podziękowanie dla obu twórczych PAŃ.
Cieszę się bardzo, że mogłam je poznać w blogowym świecie i zobaczyć ich twórcze pomysły.

Realizacja mojej karty odbyła się w wielkim pośpiechu podczas urlopu nad morzem, 
przy skąpej ilości materiałów zabranych z domu.


A zdjątko lichutkie zrobione na maleńkim stoliku przed nadaniem na poczcie.
Pozdrawiam cieplutko, do następnego razu:))

7 komentarzy:

  1. Piękna karta Alinko, podziwiłam już na blogach dziewczyn. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym bardziej Alinko ci się chwali, jeśli byłaś tylko sporadycznym uczestnikiem Danutkowej zabawy a zechciało ci się przygotować kartę.
    Danuśka będzie miała wspaniałą pamiątkę a my satysfakcję z udanej niespodzianki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karta może na szybko, ale za to letnia, gorąca i z serca płynąca :)
    Pozdrawiam Alu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczną kartę przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana karta wyszła super, ja bym mogła siedzieć nad nią tydzień i tak ładnie by mi nie wyszło. Dziękuję Ci, że Tobie też się chciało ją zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za ciepłe słowo. Ja jestem to pokolenie, któremu się chce, a które nie zawsze ma czas i środki.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń