10 maja 2018

Moje radosne wiadomości

Szanowne Komentatorki mojego bloga,

pragnę Wam serdecznie podziękować za tyle ciepłych słów pod poprzednim postem 
i nieskromnie donieść, że moje skrzaty szydełkowe spodobały się Ekipie bloga DIY
i otrzymały trzecią nagrodę. 


Bardzo się cieszę, że udało mi się stworzyć coś wesołego co spodobało się innym.
Teraz odważniej będę brała udział w wyzwaniach. 

Dziękuję😊

Pokażę jeszcze na koniec dzisiejszego dnia róże wykonane haftem matematycznym.
Wzory z pinterestu przelałam na papier, wydziurkowałam, wyszyłam i mam:





To taka odskocznia od moich starych technik rękodzielniczych.

Pozdrawiam cieplutko, do kolejnego napisania:))


24 komentarze:

  1. Brawo Alinko! Kartki z różami wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia! Brawo trzeba próbować innych technik, zwłaszcza jak wychodzą tak pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje Alinko wyróżnienia. A róże piękne.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Alinko ciesze z Tobą i z Twoimi zielonymi skrzacikami - są przecudowne! Delikatne te karteczki z haftem, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Nie mogło być inaczej, bo twoje skrzaty są przeurocze :) a karteczki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skrzaty wywołały po raz wtóry uśmiech na mojej twarzy, wyróżnienia gratuluję.
    Świetne różyczki wyszyłas.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, skrzaty są rewelacyjne.:) Haft z różami też super. Pozdrawiam Alinko!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :)
    Karteczki haftowane - śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Cieszę się razem z Tobą:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki! A karteczki też śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :)
    Piękne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Alinko gratuluję wygranej, aż dziw że tylko 3 miejsce zajęły, bo są fantastyczne :) Kartki świetne sobie wyhaftowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Alinko, skrzaty są obłędne i bezdyskusyjnie zasłużyły na miejsce na podium :-))) Twoje różyczki prezentują się niezwykle uroczo, pomyślałam sobie że można by było wykonać takie na Dzień Matki. Chyba podsunęłaś mi pomysł, jeśli można, chętnie się zainspiruję :-))) Uściski i pozdrowienia gorące!

    OdpowiedzUsuń
  14. Skrzaciki są rewelacyjne!!!
    Karteczki wyglądają wspaniale:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Alinko moje gratulacje, skrzaty skradły i moje serce :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Skrzaty przecudnej urody, nic dziwnego, że zostały docenione i nagrodzone. Moje gratulacje i na przyszłość - więcej wiary w swój talent !
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Alinko:) Mnie też przypadły do serca Twoje skrzaty.
    Haft matematyczny jest uroczy, zawsze podziwiam takie umiejętności. Piękne kwiaty! Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Great stitched cards, Alina!!!!!!!!! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję! Są takie radosne, że na ich widok sama gębusia się uśmiecha:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję Alinko! Różane kartki są śliczne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wyróżnienia!!! Karteczki fajniutkie.

    OdpowiedzUsuń