11 kwietnia 2018

Chwile radości

Witam serdecznie,
  przychodząc dzisiaj podzielić się moją radością.

W marcu na blogu diytozts.blogspot.com pojawiło się wyzwanie zatytułowane Być kobietą.
Ponieważ uszyłam torebeczkę dla mojej wnusi i wydawało mi się, 
że współgra mój wytwór z tym tematem, 
zdecydowałam się posta podlinkować i wziąć udział w zabawie.

Z czasem zapomniałam o wyzwaniu, 
aż dziś zajrzałam na wyzwaniowego bloga i poczułam się bardzo zaskoczona.

Moją pracę wyróżniono aż tak:


Przeglądając zgłoszone prace, nie przypuszczałam, że Szacowne Jury tak mnie doceni,
więc niezmiernie czuję się zaszczycona tym wyróżnieniem.

Drugi powód do radości to otrzymana niespodzianka od Moniki zwanej Zaklęta Igiełka.
Kiedyś zapisałam się u niej na zabawę "podaj dalej"
i dziś mogę przedstawić jej efekty;


W otrzymanej paczce znalazły się: haftowana zakładka, duża pisanka ozdobiona haftem, trzy pisanki na piku, termometr ze słonecznikiem, serwetki (22 sztuki), kordonki, koraliki, świeczuszki lawendowe, kawka i herbatka oraz wielkanocna karteczka. 
Krótko mówiąc: full wypas.





Bardzo gorąco dziękuję Monice,
i nic mi dziś nie pozostaje tylko ogłosić "podaj dalej" u siebie. 
Będzie ktoś chętny?

Jeśli tak, to proszę o podanie od razu na adres mailowy adresu, 
bym mogła szybko sfinalizować zabawę. 

Dziękuję wszystkim, którzy przeczytali posta do końca i poczuli moją radość.
Pozdrawiam Was cieplutko i zapraszam do zabawy:))



22 komentarze:

  1. Alinko zasłuzona nagroda ;), bo torebunia cudna. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje nagrody, urocza jest ta torebeczka.
    I piękne prezenty dostałaś z podaj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alinko, gratulacje - torebunia zasłużyła na wyróżnienie :) Piękne prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ci Alinko wyróżnienia, to śliczna torebusia! Prezent wspaniały i bardzo bogaty - cieszę się razem z Tobą. Przesyłam wiosenne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia!
    Piękne prezenty otrzymałaś od Igiełki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia :)
    Fajne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ALinko bardzo gratuluję nagrody, torebka jest przeciez niezwykłą:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, zasłużone wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna torebeczka, gratuluję wyróżnienia.:) Bardzo fajne prezenty dostałaś w ramach zabawy Podaj dalej. Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna ta torebka - nie dziwię się, że została wyróżniona!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnienie w pełni zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyróżnienia! :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie rzeczy, jestem fanką takiego rodzaju ręcznie robionych ozdóbek. Super blog, bardzo mi się tutaj podoba, dodaję do obserwowanych.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/04/to-co-widze-bez-ciebie-peter-bognanni.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Alinko! Torebeczka była fantastyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję zasłużonego wyróżnienia (torebka urocza) i swietnego prezentu :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! To nie tylko wyróżnienie, to jest miejsce na podium!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja chętnie wezmę udział w zabawie :) I gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, bardzo się cieszę i dziękuję Ci za gotowość do "podaj dalej". Pozdrawiam:))

      Usuń
  18. Alinko serdecznie gratuluję Ci wyróżnienia. Torebusia cudna, więc nic dziwnego,że wyróżniona. Ogromnie się cieszę,że paczuszka dotarła i mam nadzieję,że choć troszkę Cie ucieszyła. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wyróżnienie w pełni zasłużone :)
    HolidayPalace

    OdpowiedzUsuń