6 marca 2018

Pisanki wielkanocne

Wiele osób pracuje już w temacie wielkanocnym. 
Mnie często zdarzało się, bym ten temat przespała. Bo praca, bo obowiązki, a święta te tak krótkie.
Tym razem pospieszyłam się i przygotowałam pisanki na sklejkowej bazie. 
Pisanki mają 11,5 cm wysokości.





Ty razem opowiem Wam jak powstały moje pisanki wielkanocne.
Każde drewienko najpierw pomalowałam dwukrotnie z obu stron farbą akrylową
firmy DULUX  w kolorze firmowym: białe wino.
Dla mnie to kolor kremowy.
Dalej klejem do decoupagu przykleiłam kawałki gazy.
Dorzuciłam mgiełek, pociapałam, przykleiłam mini i mikrokulki.
A potem zaczęłam kombinowanie z dekorowaniem. 
Kwiatki, kwiatuszki, koronkę, wstążeczki, sznurek ozdobny itp 
przymocowałam za pomocą kleju na gorąco.
Do każdej pisanki zostanie dołożona zawieszka, ale jeszcze nie wiem jaka, więc jest jak jest.
Ot i wszystko, trochę bałaganu, dużo zabawy i efekty jak widać. 

Spodobały mi się takie pisanki wielkanocne i pewnie kolejne jeszcze w tym miesiącu powstaną.

Co myślicie o takich pisankach? Sprawdzą się jako świąteczne dekoracje?

Pozdrawiam serdecznie dziękując za bardzo miłe komentarze w poprzednim poście:))
Do kolejnego napisania...


26 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinko świetne są. Przede wszystkim bardzo oryginalne i sliczne Tylko sznureczek lub wstążeczka w oczko i można wieszać w oknie. Bardzo radosne☺.
    Ps. A jak ma sie Twoje karteczkowanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karteczki bardzo powoli powstają. Przekładam scrapeczki, dopasowuję, odkładam i wciąż uczę się:)

      Usuń
  3. Alinko! Przepiękne, niezwykle oryginalne i chyba każdy by takie chciał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne są te jajeczka. Będą pięknie zdobiły dom na święta. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Aluś, pytasz czy się podobają??? One NIE MOGĄ się nie podobać! Są cudowne, wiosenne, radosne. I dziękuję za opis jak je robiłaś :))))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wonderfull post dear i like it,keep posting..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko, świetnie wyglądają Twoje pisanki! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ozdoby!

    Pozdrawiam serdecznie
    Eva-Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne!!! Bardzo mi się podobają, najbardziej ta z baziami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno się sprawdzą, nie ma innej opcji a wyglądają cudnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne pisanki, Alinko!
    Będą wspaniałą ozdobą :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno się sprawdzą, są genialne :D Bardzo fajne kompozycje z nich powstały. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, bardzo wiosenne, perfekcyjnie skomponowane! Bardzo mi się podobają! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama uwielbiam taką mediową zabawę :) Są prześliczne Alinko, będą wspaniałą świąteczną dekoracją. Przesyłam serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne wiosenne pisanki - wspaniała dekoracja!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne pisanki:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne, będą piękną ozdobą na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne pisanki wyglądają na zdjęciach na większe niż są.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Alinka jak zwykle w życiowej formie rękodzielniczej.
    Podziwiam i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń