23 lutego 2018

Pudełeczko decou

Tym razem w babcinym klimacie z małą koronką.
Dół pudełeczka wybejcowany na granatowo, a brzegi lekko postarzone.
Wieczko wykończone lakierem aksamitnym-bardzo miłym w dotyku.

A do pudełeczka wpasował się ostatnio wyszydełkowany sznur koralikowy z bransoletką.

Tak się prezentują obie prace;




Sznur wyszedł mi długi, bo ma 180 cm.
Koraliki zakupiłam kiedyś tam, bez nazwy koloru i ze średnio określoną ilością.
Dlatego jego długość do końca była dla mnie niespodzianką.
Kolor zaś określam jako granat z benzynowym połyskiem.

Pozdrawiam bardzo ciepło pomimo nadciągających mrozów:))
Do kolejnego napisania...


21 komentarzy:

  1. Jakie cudne prezenty Alinko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają takie "babcine klimaty".

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne pudełko , a zawartość zachwycająca :) Mnie moje pudełko bardzo się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny komplet biżuterii i prześliczna szkatułka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne, ten koralikowy komplet ma cudny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pudełeczko. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełko pierwsza klasa. Same chęć spróbować decou.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo gustowne i urocze pudełeczko, pięknie się prezentuje. Biżuteria również śliczna i elegancka. Miłej niedzieli Alinko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię motywy kwiatów i dlatego to pudełko mi się podoba. Biżuteria piękna. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość wspaniała, a sznur taki przydał by mi się..... np butelkowa zieleń mam czerwony od Ciebie zdobi mnie nadal pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, pudełeczko marzenie! :) a komplet przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ALinko pudełeczko jest sliczne jak i bransoletka...jak ja sie dawno w to nie bawiłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. sznur bardzo elegancki, podziwiam precyzyjną robotę! pudełeczko szalenie eleganckie; super komplecik

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny komplet biżuterii.
    Bardzo ładne pudełeczko.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne pudełeczko!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Elegancka szkatułka A do tego elegancka biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne prace, cudne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ALinko pudełeczko jest sliczne jak i bransoletka...jak ja sie dawno w to nie bawiłam:)))

    สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń