15 lutego 2018

Niespodzianki

Dziś chciałam pokazać niespodzianki, jakie przygotowałam w zabawie "podaj dalej".

Pierwszy raz wzięłam udział w tego rodzaju zabawie w sierpniu ubiegłego roku. 
Długo czasu potrzebowałam na realizację niespodzianek 
z powodu braku adresu "drugiej osoby zgłaszającej się".
Po kilku moich e-mailach bez odpowiedzi
spróbowałam odwiedzić bloga i okazało się, że blog został usunięty.

Dzięki Waszym podpowiedziom wybrałam tą "trzecią " chętną do zabawy,
niespodzianki dotarły do adresatek, 
więc radośnie informuję, że wywiązałam się z zabawy.

Do Beatki posłałam;


a do Joasi;


przy czym nie wiedzieć czemu nie sfotografowałam kartki.

Każda z Obdarowanych otrzymała ode mnie komplet biżuterii koralikowej-naszyjnik z bransoletką
w pudełeczku decou, zieloną herbatę "ku zdrowotności", rożek ze słodyczami i malutkie przydaśki.

A dziś po południu spotkała mnie ogromna niespodzianka
i czym prędzej chwalę się Wam, bo naprawdę mam czym.
A wszystko za sprawą Bożenki.
Bożenką pisujemy do siebie od kilku miesięcy i mamy "swoje porachunki".
W ramach tych "porachunków" otrzymałam takie cacko, 
prawdziwą urodziwą Łowieckę;


Na dowód, że to prawdziwa Łowiecka, przed chwilą w ciemnościach sfotografowałam ją od tyłu;


Widzicie ten wspaniały ogonek?

Ja tym dziełem Bożenki jestem zachwycona, bo dla mnie szydełkowanie zabawek, 
to bardzo duży stopień wtajemniczenia szydełkowego, którego jeszcze nie posiadłam.

 Całość mojej niespodzianki wyglądała tak:


i wszystkie wspaniałe przydaśki;


Nie mogę się już wykręcać, że mi czegoś brakuje, muszę działać:((

Pozdrawiam Was serdecznie i biegnę do rękodzielniczych zajęć:))
Do kolejnego napisania...


22 komentarze:

  1. Piękne prezenty wszystkie, ale owieczka - cudo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty! takie biżuty koralikowe- bezcenne. A owieczka jest tak słodka, że postawiłabym ja na widoku, żeby co chwila się uśmiechać:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygotowałaś wspaniałe prezenty! Owieczka przesłodka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny prezent wysłałaś w ramach zabawy "podaj dalej". A owieczka, którą otrzymałaś jest śliczniutka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne niespodzianki przygotowałaś w ramach Podaj dalej. Dziewczyny pewnie szczęśliwe. Jeszcze raz dziękuję Alinko za nasze prywatne porachunki i też polecam się na przyszłość :)
    Uściski :)
    Ps. Myślę, że spokojnie dałabyś radę, ta słodka babeczka, to taka mała maskotka, zasada dziabania szydełkiem identyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko, wspaniałe prezenty przygotowałaś dla Dziewczyn! Na pewno są zachwycone :-)
    A owieczka jest genialna! Zazdraszczam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne prezenty powędrowały do dziewczyn, a i do Ciebie Alinko przywędrowała słodka łowieczka. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prezenty przygotowałaś:) a i owieczka od Bożenki super. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne upominki przygotowałaś na podaj dalej, szczególnie podziwiam i zachwycam się tą koralikową biżuterią, jeszcze w tym kolorze. A owieczka od Bożenki jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prezenty przygotowałaś, Alinko! I prezent dla Ciebie jest cuuudowny! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale wspaniałe podarki! A Łowiecka - genialna!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe przygotowałaś podarunki. Śliczne prace.
    "Łowieczka" cudności, Bożenka znana jest z takich wdzięcznych, szydełkowych maskotek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne prezenty :) a owieczka cud miód i malina <3

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Alinko, Twoje prezenty są wspaniałe, tak jak Bożenkowe :) Obie jesteście mistrzyniami rękodzieła :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne paczuszki przygotowałaś, a owieczki to Ci szalenie zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hura !!! To wszystko jest moje :)Właśnie wróciłam "od wód leczniczych "i miałam okazję podziwiać od Ciebie prezenty !
    No cóż .... kolia mnie zauroczyła :)Dziękuję serdecznie *

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prezenty przygotowałaś! Ale ŁOWIECZKA jest THE BEST!!!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  18. raz jeszcze bardzo, ale to bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie wspaniałe prezenty, jakie dla mnie przygotowałaś! jestem zachwycona! pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale wspaniałe podarki! A Łowiecka - genialna!!!

    สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń