24 września 2017

Jesiennie...

Witam bardzo serdecznie, choć już niestety jesiennie:)

Lubię jesień, ale tę bardziej słoneczną i zdecydowanie mniej deszczową niż ostatnio.

Lato zamknęłam w słoikach, 
a w rękodziele moim pojawiły się słoneczniki;


Spróbowałam swoich sił w kwiatach z bibuły i mówię tej technice raczej nie,
albo może kiedyś...

Podobają mi się słoneczniki, więc z sympatii do tych kwiatów ozdobiłam drewniane pudełko.
Będzie na serwetki, bo wielkość akuratnie taka.



Żegnam się jesienną dekoracją i postanowieniem pojawiania się tu dużo częściej;


Pozdrawiam, trzymajcie się cieplutko i nie dajcie się dopaść smutnej, szaroburej jesieni

do kolejnego napisania:))



18 komentarzy:

  1. Kwiaty wyszły Ci perfekcyjnie, pudełko też piękne! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszły te słoneczniki z bibuły a i słonecznikowe pudełeczko wspaniałe. Szczególnie taką już jesienną porą, gdy słońca w naturze mniej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słoneczniki na tym pudełku będą przypominały o lecie i słoneczku. Pięknie Ci wyszło pudełeczko a i bibułkowe słoneczniki prezentują się okazale :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne słoneczniki! Podobają mi się i te na pudełku i te z bibuły.

    OdpowiedzUsuń
  5. A widzisz, ja kwiatom z bibuły też mówię zdecydowane nie! hehehe... super ozdobiłaś pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie bardzo lubię robić kwiaty z bibuły. Twoje słoneczniki Alinko są urocze, ładnie je zrobiłaś. Podoba mi się też skrzyneczka.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne słoneczniki dają troszkę słońca w te pochmurne dni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne słoneczniki dają troszkę słońca w te pochmurne dni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne słonecznikowe słoneczka na te pochmurne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie w oknach i w domu jeszcze ozdoby letnie hihi. Ale najwyższa pora przerzucić się na jesienne :).

    Słoneczniki super Ci wyszły, a pudełko jest cudne :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesliczne słonecznikowe prace Alinko. serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe prace :) Jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To pudełko to takie w mim stylu, jest śliczne:-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne słoneczniki.Super dekoracja.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. What a beautiful wooden disc, Alina. I love sun flowers!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te słoneczniki.Urocze w każdej postaci jak widać powyżej:)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie dajemy się...a przynajmniej próbujemy!
    ale chyba za wolno biegam...i wirusy mnie dopadły! ;/

    OdpowiedzUsuń