28 marca 2017

A może by pisanki jakieś zrobić...

pomyślałam sobie w momencie kiedy dopadł mnie impas twórczy.
Okleiłam więc styropianowe jaja sznurkiem białym bawełnianym,
 a drugą wersję jajek sznurkiem konopnym.
 Później ozdobiłam je pasmanteryjnymi listeczkami i kuleczkami.
Teraz tak się prezentują:




A na koniec pierwotna wersja moich pisanek sznurkowych 
z malutkimi pisankami szydełkowymi z poprzedniego świątecznego sezonu:


Tym sposobem rozpoczęłam przygotowania sezonu wielkanocnego w tym roku.

Pozdrawiam już bardzo wiosennie, do kolejnego napisania:)) 



35 komentarzy:

  1. Ale fajne pisanki! Sama pora na przygotowanie ozdób na Wielkanoc)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pisanki, można zmałpować pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne pisanki! Fajne są te z pomponikami i listkami, ale najbardziej podobają mi się te ostatnie, minimalistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Jakoś nie mam ręki do ozdabiania jajek, ale wypadało by się za coś wziąć... Muszę spróbować, bo też chcę mieć takie ładne pisanki 😉 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisanki z kuleczkami są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne pisanki. Każda inna i kolorowa .
    Najbardziej podoba mi się pierwsza i te zeszło sezonowe z dwóch rodzajów sznurka.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisanki pierwsza klasa. Bardzo podoba mi się sposób wykorzystania sznurka i ozdobienia.
    Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pisanki! Bardzo mi się podoba ten pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te pisanki, bardzo mi się podobają i żałuję, że ja nie mam talentu do takich cudeniek. Piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i piękne pisanki wyszły z tego szału twórczego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne pisanki, Alinko!
    I ja chwyciłam za sznurek jutowy i robią się jajeczka...
    Pozdrowionka wiosenne :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Alinko, natrudziłaś się, ale było warto, bo jajeczka są piękne! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze pisanki,każda jedna jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O wow! Cudowne uwielbiam :) Te eko prezentują się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne pisanki. Najbardziej mi się podobają te w dwóch kolorach sznurka i te szydełkowe super.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne,a jak starannie wykonane!Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne pisaneczki zrobiłaś, Alinko! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo piękne pisanki. Szczególnie te ekologiczne są cudowne:) Już najwyższa pora aby zacząć sezon wielkanocny:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ajjj, świetne są po prostu świetne! :) Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne pisanki!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie ozdobione pisanki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne ozdoby, pięknie będą się prezentowały w koszyku świątecznym

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje pisanki są przepiękne!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne te pisanki! sznurkowe podobają mi się w tym sezonie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piękne!Pomysł rewelacja! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jajeczka świetne. Wspaniała ozdoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne jajeczka :) Życzę miłej niedzieli i udanego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne, oryginalne pisanki... Bardzo ciekawi pomysł na nie :-) Takich sznurkowych jeszcze nie widziałam, a prezentują się pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne pisanki :) dziękuję za śliczną karteczkę z tulipankami i kartkę wielkanocną ;* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne "eko"!
    mnie urzekły te na końcu z koronką!
    taka wanilia z czekoladą :)

    OdpowiedzUsuń