31 grudnia 2016

Podziekowania

Witam ostatni raz w starym roku 2016. 
Jeszcze kilka godzin i będziemy witać nowy


Jaki będzie? zobaczymy... 
może spełnią się nasze życzenia i naszych bliskich.
Dziś niektórzy robią podsumowania, zastanawiają się co było dobrego, a co smutnego ich spotkało.
Dla mnie 2016 był dobrym rokiem. 

Zdrowie moje i moich bliskich zadowalające, 
pierwszego dnia jesieni zostałam babcią-dumną i szczęśliwą babcią,
praca zawodowa bez żadnych nieoczekiwanych zmian,
kolejny rok piszę sobie bloga, coś tam rękodzielę, co przynosi mi radość i wielką przyjemność.

Dziś dziękuję Bogu za ten rok, 
a Wam, że jesteście tu ze mną, zaglądacie, komentujecie, wspieracie i inspirujecie.
Dziękuję za motywowanie mnie do robienia kartek, dziękuję za wymianki i wszelkie niespodzianki.

Ten post jest moim setnym postem w tym roku. 
Dla mnie to wielkie osiągnięcie, nigdy do tej pory mi się nie udało napisać 100 postów w jednym roku.
Wiem, wiem, że niektóre z Was się z tego uśmiechają, a ja się cieszę.
Z tej niebywałej okazji obdaruję każdą osobę, która dziś pozostawi swój choć mały komentarz.

Podsumowując ten rok chciałam się pochwalić moją wymianką z Małgosią
a dokładnie tym co Gosia dla mnie przygotowała. 
Poprosiłam Małgosię o album z okazji chrztu św mojej wnuczki
i takie arcydzieło od niej otrzymałam.
Pokażę wszystkie kartki albumu, gdyż jest zachwycający i nie jestem w stanie pominąć żadnej strony.
A więc zaczynamy od pudełeczka, w który album był zapakowany:


i jego wnętrze-pełny profesjonalizm


A teraz album: z przodu 


i z tyłu


i cały uroczy środek



















Małgosia dołączyła jeszcze przepiękną karteczkę:


Jestem wciąż pod wielkim wrażeniem z otrzymanego prezentu od Małgosi. 
Gosieńko, z całego serca pięknie dziękuję jeszcze raz. 

Mój  mały rewanż Małgosi już pokazałam w postaci lnianych choinek,
a bombki, których  nie pokazałam, pokaże u siebie Gosia. 

Dziękuję wszystkim, którzy dotrwali do końca posta,
a swoją obietnicę zechcę zrealizować w pierwszym tygodniu stycznia po indywidualnych ustaleniach.

Pozdrawiam gorąco, do zobaczenia w nowym roku:))

19 komentarzy:

  1. Alinko droga, to ja bardzo dziękuję za udaną wymiankę i piękne bombki i choinki od Ciebie. Mam nadzieję, że album już jest wypełniony zdjęciami:)
    Składam Tobie i twoim bliskim najlepsze noworoczne życzenia - zdrowia, pomyślności i realizacji wszystkich zamierzeń w Nowym 2017 Roku.
    A wiesz, że ja też napisałam 100 postów? Nie udało się więcej. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinko zaglądam do Ciebie z olbrzymią przyjemnością, Podziwiam Twoje wyjątkowe prace, choć może nie zawsze zostawiam po sobie ślad. W tym wyjątkowym dniu chciałabym Ci serdecznie podziękować za to, że do mnie zaglądasz i że uczestniczysz w moim blogowym życiu. Gratuluję Ci zostania babcią i w nadchodzącym Nowym Roku życzę samych wspaniałości. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten rok nie był zły, ale do wspaniałego też mu daleko, ważne że spotykamy się w tym dniu, zdrowi i uśmiechnięci :) Byle razem i jakoś to będzie.
    Gratuluję 100 postów, dla mnie brzmi nieosiągalnie ;) Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Alinko zaglądam do Ciebie od czasu wymianki urodzinowej i robie to z wielka przyjemnościa. 100 postów brzmi dumnie. Album przygotowany przez Malgosie cudny, prace Gosi rownieź podziwiam:) Szczęsliwego Nowego Roku wielu inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alinko, gratuluję 100 postów w ciągu roku!
    Ja bloguję blisko 2 lata i jeszcze trochę mi do setki brakuje...
    Piękny album stworzyła Gosia :)
    Życzę Ci jeszcze raz samych pięknych chwil w Nowym Roku, zdrówka, wspaniałych pomysłów i czasu na ich realizację, a przede wszystkim spełniania się jako Babcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny album i kartka! Piękności otrzymałaś! Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku! Niech spełniają Ci się marzenia! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Album przepiękny i będzie pamiątką na lata :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestes niesamowitą kobietą i niesamowite rzeczy robisz. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  10. Alinko, Twoje prace sa wspaniałe- mam tę przyjemność posiadania kilu rzeczy- choinka stoi na cudnej czerwonej serwecie na przykład:-D 100 postów- nieźle, ale prosimy o więcej inspiracji:-D Pozdrawiam cieplutko! PS Album od Gosi wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak miło jest przeczytać, że miałaś dobry rok, oby i ten 2017-ty był dla Ciebie Alinko rokiem równie dobrym a nawet i jeszcze lepszym. Zaglądałam do Ciebie do tej pory z doskoku, w tym roku spróbuję się poprawić :) Nawet nie wiedziałam że zostałaś Babcią, serdecznie Ci gratuluję. A Album dla kruszynki Gosia Ci zrobiła piękny. Jeszcze raz wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok Ci życzę i gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No no setka postów to spore osiągnięcie, ten cel dopiero przede mną :). Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj w nowym roku, oby ten rok był jeszcze lepszy niż poprzedni i aby spełniły Ci się wszystkie Twoje plany i marzenia, nawet te o których jeszcze nie myślisz. Piękny album dostałaś dla wnusi oby wypełnił się cudownymi wspomnieniami. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała wymianka!!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Alinko! Gratuluję wnusi! Nie wiedziałam! Pewnie przeoczyłam! A ta ilość postów imponująca! Chyba mam nowe postanowienie na przyszły rok;) Ściskam mocno i szczęśliwości!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach! I album cudo! Domyślam się że na żywo robi jeszcze większe wrażenie!

      Usuń
  16. Alinko piękny album zrobiła ci Gosia, ale ty rownież obdarowałaś ją pięknymi choinkami.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 😃

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie się obdarowałyście:)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  18. cacko, Gosia robi piękne albumy :-)

    OdpowiedzUsuń