19 lipca 2016

Wakacje z szydełkiem

Tradycyjnie wybierając się w dłuższą podróż zabieram ze sobą robótki. 
Kiedyś były to druty z żyłką, a teraz szydełko. 
Ponieważ w tym roku jechałam nad morze, czasu miałam sporo, więc szydełkowałam. 
Najpierw powstała prosta serwetka o średnicy 42 cm z kordonka KAJA.
Wzór z gazetki Robótki ręczne nr 7 z 2005 roku. 



W tak zwanym międzyczasie produkowałam motylki, tym razem w tonacji miodowo-brązowej.
Mnie bardziej podobają się kolorowe, ale takie było życzenie, więc je starałam się spełnić.



Tym razem skrzydełka motylków zrobiłam grubsze, tzn więcej słupków w rzędzie.



A Wy co sądzicie o takiej motylkowej gromadzie?

Pozdrawiam i obiecuję wkrótce nadrobić blogowe odwiedziny:))




19 komentarzy:

  1. I serweta i motylki są śliczne. A kolorystyka bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szydełkowymi rzeczami z kordonka to ja zachwycam się w każdej postaci :) robi na szydełku, ale do kordonka nie mam cierpliwości...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycam się Twoimi motylkami niezmiennie, a ta wersja kolorystyczna jest również ciekawa. Serwetka cudo!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, bardzo delikatna serweta!
    A motylki w cieplutkich kolorach pięknie wyglądają w takiej gromadzie :)
    Ja też już zrobiłam motylka wg Twojego tutka, ale pochwalę się, gdy będzie ich więcej...

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna motylkowa gromada!:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna serwetka i motylki są cudne! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko! uwielbiam Twoje robótki! Wszystko takie piękne, idealnie zrobione! Zawsze podziwiam. Serweta jest po prostu cudowna! Motyli w takich kolorach?- ciekawe do czego mają być. Sa bardzo adne, ale ja też chyba wolę kolorowe....Buziaki i czekam na więcej postów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne prace... Motylki świetne tak jak i serweta.
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna serwetka :-) Piękny wzór.
    Motylki wspaniale wyglądają w tych kolorach. Cudne stadko :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczną serwetkę zrobiłaś, a motylki są super i jak najbardziej podobają mi się w takiej kolorystyce :).

    Mam nadzieję Alinko, że podzielisz się z nami zdjęciami morza :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Motylkowa rodzinka super :) I serwetka bardzo ładna. Mam nadzieję, że urlop był udany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serwetką piękna a i motylkowa gromada, taka miodowo cieplutka i słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Alinko, serwetka śliczna, a gromada motylków cudowna, prezentują się pięknie wszystkie razem. Ja nie szydełkuję, choć szydełko posiadam a nawet kilka, więc chyba zacznę się uczyć. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Serwetka fajna , ale to motylki skradły moje serce swoją urodą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serwetka jest śliczna Alinko. Motylki wyglądają kapitalnie, podoba mi się taka miodowa kolekcja. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Motyli są cudne, tylko uważaj, żeby nie odleciały ;) Serwetka robi wrażenie - piękna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne motylki, jestem oczarowana!! Jak żywe! Gratuluję kolejnej pięknej serwetki!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. inwazja motylków!
    a co to za gatunek? ;DDD

    OdpowiedzUsuń