14 kwietnia 2016

Wyzwanie karteczkowe u Uli

W tym miesiącu postanowiłam uporać się z nim szybciej, nie jak zwykle w ostatniej chwili.
A w kwietniu motywem przewodnim miała być gałązka choinki. 
Długo nie mogłam zdecydować się jak i co, więc zrobiłam trzy karteczki, które Wam oto przedstawiam;




i jeszcze banerek potwierdzający motyw kwietniowy


Dziękuję wszystkim za wizyty i ostatnie przemiłe komentarze. 
Mobilizują mnie one do większych przemyśleń przy tworzeniu kartek, szukaniu ciekawych inspiracji, 
a co za tym idzie częstszych wizyt na cardmakingowych blogach.

Pozdrawiam wieczornie:))

Wkrótce pokażę karteczkę dla Ewy-hubki, na ukończeniu jest:)

19 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, niby podobne, a każda inna :)A możesz zdradzić, z czego są te zielone gałązki - to jakaś suszonka czy może tworzywo?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) bardzo podoba mi się w jaki sposób poradziłaś sobie z gałązką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki i bardzo pomysłowe :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki. Oj i ja muszę wziąć się za swoją :-).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie przepiękne, ale moją faworytką jest nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze karteczki, dla mnie najlepsza jedyneczka. Choinka w kwietniu, a co :) Powodzenia i słonecznej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę , że syndrom gałązkowy rozwinął się na całego :))
    Dwójeczka skradła moje serce, choć pozostałym dwóm tez nic nie brakuje :)
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne. I chociaż wiosna w koło - zapachniało choinką:)

    OdpowiedzUsuń
  11. to juz Boże narodzenie? O_0
    ale ten czas leci! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne kartki przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie trzy karteczki zachwycające!. Urokliwe, klimatyczne, piękne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń