2 kwietnia 2016

Kartki wiosenne

Witajcie,
Na początek chciałam się pochwalić upominkiem, który dostałam w ramach prywatnej wymianki z Aleksandrą. Co tu dużo pisać, popatrzcie;


Hafciki są tak piękne, a jeżyk przesłodki, że pokazuję w zbliżeniu;



Potrzebowałam mały hafcik dla dzieciaczka i mam. 
Bardzo serdecznie dziękuję Anielique za wymianę swoich "rękodzieł", 
a co ja posłałam - zajrzyjcie do mistrzyni krzyżyków-naprawdę warto.

A skoro tytuł posta jest kartki wiosenne, to muszą być jeszcze kartki.
Oto moje kartkowe wytwory, które przygotowałam na imieniny.



Jak widać próbuję swoich sił nieustannie i ćwiczę, ćwiczę...

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i miłej niedzieli życzę:))


20 komentarzy:

  1. Alinko, wymianka super, a karteczki robisz tak piękne, że aż dech zapiera :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jeżyki więc nie mogę przejść obojętnie wobec takiego cudeńka. Super prezenciki a karteczki ech ....kiedy ja będę takie cuda tworzyć???

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki świetne i oby takich coraz więcej!! A co do hafciku to po jeżyku odrazu wiedziałam czyjego jest autorstwa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad karteczkami pracuję. To jest mistrzostwo, jak po jednej pracy można rozpoznać autora. Chciałabym też coś takiego wypracować, ale robi za wiele rzeczy i trudno o doskonałość. Może kiedyś...

      Usuń
  4. Ślicznie się wymieniłyście, a karteczki cudowne stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżyk uroczy :)
    Kartki cudne , ślicznie ozdobione w delikatne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta Wasza wymianka :)Same cudowności :)
    Wiosenne karteczki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki!!! Świetna wymianka!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki;) Zdecydowanie jesteś karteczkowa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję. Pracuję nad karteczkami i już nie wstydzę się ich pokazywać. Ale jeszcze mi brakuje do zadowolenia. Pozdrawiam:))

      Usuń
  9. pięknie Ci wyszły a jeżyk faktycznie cuuudo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochane Komentatorki! Pochwaliłyście, zmobilizowałyście, to wrzucam kolejnego karteczkowego posta. Pozdrawiam z wdzięcznością:))

    OdpowiedzUsuń
  11. jeżyk jest szczególnie słodki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale z jeżyka jest uroczy maluszek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje karteczki są rewelka, pierwsza klasa :)
    Cieszę się, że haft jest ok, nie do końca wiedziałam jaki zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudne są te Twoje prace---podziwiam i gratuluję pomysłów i kreatywności.....B.P Rudnik

    OdpowiedzUsuń