4 kwietnia 2016

Kartki urodzinowe

Witam wszystkich bardzo wiosennie,
zastanawiam się ostatnio czy upór, zawziętość to dobre cechy i czy warto przy nich trwać? Bo ja się bardzo uparłam na robienie kartek i zawzięcie brnę dalej. Ostatnio zebrałam sporo pochwał, za które Wam bardzo dziękuję, dlatego też poczyniłam kolejne kroki i prezentuję karteczki urodzinowe mocno pachnące wiosną. Proszę nie pytajcie o papier, bo jeszcze nad tym nie panuję, ale jestem pewna, że wykorzystałam białe listki od Agnieszki, kolorowe listki w pierwszej kartce i elementy wykrojnikowe od Ewy, a napisy od Joli.









W trzeciej karteczce, napisy sama nie wiem skąd. 
Dawno, dawno temu spodobały mi się , kliknęłam, skopiowałam, ale nie zapisałam czyje.
Jak ktoś wie, proszę o podpowiedź.

Pozdrawiam bardzo ciepluchno, do miłego poczytania:)) 


19 komentarzy:

  1. Cudowne karteczki :) dla mnie najładniejsza pierwsza w kolorach pastelowych :)
    Digi stempel na trzeciej karteczce od Novinki http://novinka-digi.blogspot.com/2013/05/urodziny-imieniny_17.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wiedziałam, że ktoś wie i mi podpowie. Zapisuję i już będę wiedzieć na przyszłość. Pozdrówka ślę:))

      Usuń
  2. Wszystkie bardzo mi się podobają ale najbardziej ta ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne wiosenne karteczki, coraz piękniejsze wychodzą spod Twoich dłoni Alinko! Tylko tak dalej :) Ja ostatnio utonęłam w w decoupage stąd drugi blog, tylko temu poświęcony.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alinko- masz talent! Super te karteczki1 wszystkie mi się podobają! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne kartki Alinko! Czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne karteczki. Podziwiam za każdym razem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Upór i zawziętość, to bardzo dobre cechy, zwłaszcza w Twoim wykonaniu, Alinko. Wszystkie trzy karteczki prześliczne :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Alinko rozwijasz skrzydła w coraz to nowszych dziedzinach:)
    Subtelne i wiadomo od serca są najpiękniejszym prezentem.
    jednym słowem wiosna Ci służy:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Brnij Alinko brnij bo świetnie Ci te kartki wychodzą a wiadomo że praktyka czyni mistrza, chociaż dla mnie to już mistrzostwo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Upór jest potrzebny aby dojść do perfekcji i właśnie takie są Twoje karteczki :)
    Na pewno ucieszą obdarowane osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartki są cudowne. Podziwiam dzieła. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartki są cudowne. Podziwiam dzieła. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne kompozycje, kolorki - mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne kartki, ślicznie skomponowane. Nie pomyślałabym, że to początki. Szczególnie podoba mi się druga - fajne kolory.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń