29 marca 2016

Poświąteczne kartki wielkanocne

W styczniu Ewa-hubka ogłosiła zabawę karteczkową "9 kartek wielkanocnych w 9 tygodni". Powiem Wam, że się zastanawiałam i nie mogłam się zdecydować; robić czy nie robić. Wciąż uważam, że ja nie kartkowa jestem i zrezygnowałam z "hubkowej zabawy". Ale jak zobaczyłam kartki u Ewy, to mi się troszkę żal zrobiło i w głowie kołatało: może coś powycinać, ponaklejać? I tak zaczęły powoli, mozolnie powstawać moje kartki wielkanocne. Wieloma chwaliłam się od razu po zrobieniu. Dostałam sporo ciepłych słów i Waszych pochwał. Aż przyszła chwila, kiedy postanowiłam, że zrobię kartki zgodnie z Ewy wytycznymi w każdym etapie. Mam więc z wielkim opóźnieniem 9 kartek wielkanocnych powielkanocnie. Wykorzystam je w przyszłym roku, a Wam zaprezentuje je dziś.

Pierwsza kartka miała być z pękniętą skorupką i trawą:


Druga miała inny wymóg- bazie i gniazdko:


Trzecią Ewa zaproponowała z motywem religijnym i napisem: 


W czwartej motywem miały być 3 jajka i 3 kolory.
Nie wiem czy dobrze zrozumiałam; bo jajka mam trzy w trzech kolorach, 
ale pojawił się jeszcze czwarty kolor zielonej trawy.


Piąta kartka miała mieć guzik, więc guzik jest.


Szósta kartka hardcorowa; czyli z użyciem mediów i kropek.
U mnie mgiełka złota na falistym jaju, a kropeczki na kurkach i jajeczkach.


Motywem siódmej karteczki miały być elementy dekoracyjne wykonane igłą z nitką i kwiaty wiosenne. 


Kolejna ósma karteczka miała zawierać koszyczek i wstążeczkę, bądź koronkę


W ostatniej dziewiątej należało wykorzystać 8 elementów ze wszystkich poprzednich etapów karteczkowych zmagań.
Ja wybrałam sobie: kropki, przeszycia igłą z nitką, napis, 3 jajka, pękniętą skorupkę, bazie, wstążeczkę, trawkę i wiosenne kwiatki.


I co Wy na to moje kartkowanie?
Podpowiecie mi jak i co robić by kartkować dalej i się nie zniechęcić?
Dziękuję za każdy komentarz, ten krytyczny także, bo będzie dla mnie lekcją w tej technice.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających mojego bloga:))

Pozwólcie, że napiszę jeszcze słówko. 
Naszą blogową koleżankę - Dusię spotkało wielkie nieszczęście-kradzież i podpalenie. 
Potrzebne jest dla niej i jej męża wsparcie finansowe.
Kto chce i jest w stanie niech pomoże.


18 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się kartka z piątego wyzwania z guzikiem :) jest genialna :) Tworzenie idzie Ci coraz lepiej i nie ma co szukać dziury w całym!
    Teraz pora na karteczkę bożonarodzeniową z kokardką :) liczę na Twoją kreatywność :)
    Jestem z Dusią, dołożyłam swój grosik...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobrze, powoli oswajam się z karteczkami i biorę "byka za rogi".
      Przyznaje, że kartka guziczkowa też jest moją ulubioną. Pozdrawiam:))

      Usuń
  2. Jak dla mnie- każda karteczka ma to "coś". JESTEM oburzona, że ich nie przysyłałaś!!!;-D
    Akceptuję w 100% wszyskie i wszystkie są świetne, choć rzeczywiście , jak napisała Ula, ta z guzikiem jest fenomenalna!Masz świetne wyczucie kompozycyjne- każdy element przemyślany, na swoim miejscu. Brawo!!!! Buziaki!PS Alinka- widzę Cię w następnej kartkowej zabawie- jeśli będzie ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu liczę, że nie wytrzymasz bez nowych pomysłów i coś zorganizujesz. A ja obiecuję, że zgłoszę się od razu. Dziękuję za tyle ciepełka wylanego na mnie, co mnie troszkę dogłaskało i mobilizuje do działania. (Walczę z karteczkami kwiatowymi, wkrótce coś pokażę). A co do tego, że swoich kartek wielkanocnych nie posłałam do Ciebie, to odpowiadam, że wykończyłam je dopiero we wtorek po świętach, stąd taka sytuacja. Ale bogatsza jestem w nowe doświadczenie i odważniejsza w kartkowaniu. Pozdrawiam organizatorkę wielu karteczkowych zabaw:))

      Usuń
  3. Alinko, kartki obłędne i jak to się mówi: lepiej późno, niż wcale. Dałaś radę i tym samym udowodniłaś, że jesteś, jak najbardziej karteczkowa. Powodzenia z następnymi, bo po takim " wejściu smoka" możesz sama tworzyć i być dumną ze swojego dzieła. Gratuluję decyzji i przyłączenia się do zabawy, czekamy na następne.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu obiecuję, że biorę się za karteczki częściej i doszkalam swój warsztat. Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  4. Wszystkie karteczki prześliczne! Moją uwagę przykuła piąta, z guziczkiem i siódma, z wiosennymi kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alinko ale Tobie nie ma co podpowiadać, pięknie sobie poradziłaś, uważam że masz dryg do kartek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze długa droga przede mną, ale już idę nią:))

      Usuń
  6. Moja skromna kobietko - Twoje kartki są prześliczne i już nie możesz pisać, że jesteś niekartkowa! Pięknie Ci wychodzą te kompozycje na nich. A jeszcze jak złapiesz bakcyla na papierki i tekturki, tudzież inne "skarby" - to ja już widzę Twoje arcydzieła! I szczerze Ci kibicuję! A kartki piąta i szósta są genialne! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i jesteś niekartkowa, za to kartki wyszły Ci rewelacyjne, co jedna to ładniejsza. Nie ma się do czego przyczepić.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale poszalałaś!
    bardzo fajnie ci idzie,
    różowa szczególnie ni się podoba- bo różowa ;-) i kompozycja niebieskiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki cudowne!
    Rób, proszę, więcej i częściej, bo masz świetne wyczucie w doborze kolorów, wzorów, materiałów - po prostu miodzio ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje kartki są rewelacyjne, świetnie tworzysz kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń